Cresterea numarului de angajati a venit in urma extinderii portofoliului de clienti in primul semestrul acestui an, cat si in urma dezvoltarii colaborarii cu actualii clienti. In ultimele sase luni compania a incheiat noi parteneriate cu companii din diverse domenii precum sanatate, agricultura, transport, e-commerce, securitate, turism si altele.

Mai mult, Softvision are ca obiectiv mentinerea trendului ascendent si in a doua jumatate a anului in curs.“Evolutia numarului de angajati va pastra un trend ascendent si in a doua jumatate a anului 2014 datorita diversitatii tehnologice din cadrul companiei si extinderii portofoliului de clienti”, a declarat George Stan, director general al Softvision.

La nivel de investitii, anul 2014 a fost marcat, in prima parte, de deschiderea a trei noi sedii atat in Romania, cat si in SUA. Softvision a deschis un sediu nou in Cluj-Napoca, unul in Timisoara si unul in New York.

Citeste si:

Pana la finalul anului compania estimeaza ca va deschide alte doua sedii in Romania si va investi in extinderea echipei cu acelasi ritm de crestere din prima jumatate a anului in curs. Pozitiile disponibile la nivel de companie vizeaza specialisti IT din ariile Java, .NET, PHP, UI, iOS, Android, DataBase, C++/QT, QA si suport tehnic.

Conform datelor raportate la Ministerul de Finante, afacerile Softvision s-au ridicat la nivelul anului 2012 la 6,3 milioane de euro, un profit de peste 60.000 de euro si un numar de peste 600 de angajati.
Cu sediul la Cluj-Napoca, SoftVision opereaza pe piata locala de software outsourcing de aproximativ 14 ani si are birouri in Baia-Mare, Iasi si SUA (San Jose, California). Din portofoliul de clienti al SoftVision fac parte companii precum Microsoft, Toshiba, Verizon, Alcatel, IBM, Sharp, Procter & Gamble sau Mozilla.