Faptul ca T-Mobile a fost chemata in instanta si ca organismul de reglementare Federal Trade Commission se implica in investigatie este o lovitura puternica adusa reputatiei operatorului mobil, companie care castiga cota de piata oferind clientilor programe flexibile.

Plangerile arata ca T-Mobile ar fi taxat clientii pentru servicii premium precum horoscop lunar sau update-uri la barfe si zvonuri despre celebritati, fara ca clientii companiei sa isi fi dat consimtamantul. FTCsubliniaza ca operatorul ar fi continuat aceasta practica chiar si cand unii clienti ar fi avertizat operatorul ca aceste abonamente nu ii intereseaza.

Intr-o pozitie publica, T-Mobile, previzibil, spune ca aceste acuzatii sunt “fara fundament”. “T-Mobile se lupta mai mult decat orice alt operator sa schimbe felul in care industria wireless opereaza si suntem dezamagiti ca FTC a ales sa inainteze un caz in instanta impotriva operatorului cel mai axat pe nevoile clientilor, in loc sa aiba in vizor adevaratii actori negativi”, a declarat John Legere, CEO al companiei.