Vanzarile pentru primul trimestru al anului fiscal 2007, care s-a terminat pe 30 Iunie 2006, au fost de $393 milioane, cu 18% mai mult ca in primul trimestru de anul trecut cand au fost in valoare de $335 milioane.

Incepand cu Q1 al anului fiscal 2007, in concordanta cu U.S. Generally Accepted Accounting Principles (GAAP), Logitech a adoptat Statement of Financial Accounting Standards No.123R (SFAS 123R). Rezultatele GAAP-ului companiei includ acum costurile compensarii stocului de baza. in documentele financiare este atasata o lista continand reconcilierea rezultatelor GAAP si non-GAAP.

Pentru Q1, venitul operational GAAP a fost de $23.8 milioane, acest venit incluzand costurile compensarii stocului de baza de $5,1 milioane. Venitul net GAAP pentru Q1, a fost de $30,1 milioane, acesta incluzand $4,1 milioane ce reprezinta costurile compensarii stocului de baza. Pe primul trimestru, venitul net includea de asemenea o suma de $6,6 milioane de pe vanzarea actiunilor Anoto Group AB.

Citeste si:

Venitul operational non-GAAP care nu contine costurile compensarii stocului de baza, a fost de $28,9 milioane, cu 15% mai mult ca venitul de anul trecut de $25,2 milioane. Venitul net non-GAAP pentru Q1 a fost de $34,4, cu 53% mai mult in comparatie cu venitul net din anul precedent $22,4 milioane. Costurile de productie non-GAAP au fost 30,9%, comparativ cu procentul aceluiasi trimestru de anul trecut, de 32,1%.

Vanzarile pe retail ale Logitech pentru Q1 au crescut cu 20%, ducand la cresterea cu 30% in America. Retail-ul a fost condus de cresterea puternica a numarului produselor video(cu 50%), a telecomenzilor (122%) si a produselor audio (23%). Vanzarile produselor fara fir a crescut cu 18%, atat la calculatoare cat si la periferice. Vanzarile segmentului OEM al companiei a crescut cu 4%.

“Cu performantele noastre solide in Q1, Logitech este aproape de atingerea scopurilor pentru anul financiar 2007 ”, a spus Guerrino De Luca, Presedintele si CEO al Logitech. “Am vazut o continua crestere a vanzarilor pe segmentul reteil in Q1 – inclusiv in ceea ce priveste produsele wireless. Asa cum am anticipat, marja de profit pentru primul trimestru s-au apropiat de anticiparile pe termen lung, de 32-34%. in timp ce lansam pe piata o serie de noi produse incitante, ne asteptam la o crestere substantiala secventiala a marjei de profit in Q2. O noua gama de camere video anuntata la inceputul saptamanii, ar trebui sa ne mentina pe primul loc in comunicarea video si, pe parcursul urmatoarelor luni, vom prezenta si restul portofoliului pentru sezonul acesta de vacanta, inclusiv o noutate in ceea ce priveste mausii de inalta performanta si o serie de produse pentru VoIP si pentru utilizatorii de notebook.”