Prin extinderea retelei noastre cu mai mult de 130 de noi magazine si numeroase puncte de vanzare, dorim sa venim in intampinarea cererii crescute din partea clientilor pentru produsele si serviciile accesibile oferite de Cosmote in toate zonele din Romania, a spus Vassilis Trochalidis, Sales & Customer Care Director Cosmote Romania.
Prin extinderea retelei de distributie Cosmote, clientii beneficiaza de cele mai accesibile produse si servicii de telefonie mobila de pe piata, inclusiv de telefoane gratuite pentru toate tipurile de abonamente cu minute incluse, precum si de cea mai accesibila cartela preplatita oferita pe piata, cu cel mai mic tarif unic indiferent de retea, de numai 16 eurocenti/minut si 10 eurocenti/minut catre un numar favorit. De curand, Cosmote a lansat pe piata cea mai accesibila cartela de reincarcare de numai 3 euro. Printre cei mai importanti parteneri de retail ai Cosmote se numara RomTelecom, Germanos, Internity si magazinele dealerilor independenti.
Compania si-a extins de curand si reteaua proprie de magazine, de la cele 10 magazine pe care le detinea in decembrie 2005 la 17 magazine Cosmote in prezent.
Cosmote Romania, membra a grupului elen Cosmote, s-a lansat in decembrie 2005 cu scopul de a face telefonia mobila accesibila tuturor romanilor. Dupa primele 4 luni pe piata romaneasca, compania a atins un numar de peste 275.000 de clienti. In prezent, Cosmote are 90% acoperire a populatiei si aproximativ 75% acoperire geografica in Romania.
Grupul Cosmote are mai mult de 8,8 milioane de clienti in regiunea Europei de Sud-Est, fiind operatorul cu cea mai dezvoltata prezenta in regiune in tarile in care ofera servicii (Grecia, Romania, Bulgaria, Albania si Fosta Republica Iugoslava Macedonia).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: