Producatorul chinez de echipamente de retea TP-Link si-a propus atingerea unei cifre de afaceri in Romania de opt milioane de dolari pentru acest an, in crestere cu 30% fata de 2013, pe fondul avansului cererii de astfel de echipamente pe piata locala.

"Ne propunem sa crestem vanzarile atat pe piata de dispozitive wireless, pe segmentul adaptoarelor Powerline, dar si pe cel al routerelor mobile. De asemenea, ne vom extinde portofoliul de produse, prin intrarea pe piata de accesorii. Ne-am propus sa majoram vanzarile TP-Link in Romania cu 30%, la opt milioane de dolari", a declarat directorul general al TP-Link Romania, Hermes Song, intr-o conferinta.

El a adaugat ca TP-Link estimeaza vanzari totale de peste un milion de echipamente de retelistica in acest an pe pietele din Romania, Bulgaria, Albania, Bosnia, Kosovo si Macedonia. "Pe piata locala, a doua ca importanta dupa cea din Polonia, vrem sa ne majoram cota cu cinci puncte procentuale, de la 60% in 2013. Potrivit estimarilor noastre, piata romaneasca a inregistrat vanzari de 10 milioane de dolari in 2013 si va ajunge la 12 milioane de dolari in acest an", a spus Hermes, potrivit Mediafax.

Produsele TP-Link sunt distribuite pe piata romaneasca din 2007 prin intermediul Network One Distribution, Mondo Plast si Royal Computers. Anul trecut, compania chineza a deschis un birou de reprezentanta si un centru logistic in Bucuresti, care asigura distributia si suportul tehnic pentru clientii din Europa de Sud-Est.

Biroul local are 12 salariati, numarul acestora urmand sa se dubleze in 2015. Cu vanzari de 1,83 miliarde de dolari in 2013, TP-Link are sediul central in Shenzen (China) si este cel mai are producator international de echipamente WLAN.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri