Aceasta schimbare va insemna o noua experienta, "construita in jurul filozofiei one stop shop, care aduce servicii simplificate, integrate si personalizate", conform companiei:

  • magazine integrate fix-mobil. In total, 43 de magazine corporate vor fi renovate in intregime anul acesta, in linie cu identitatea si grafica noului brand. Dintre acestea, sapte concept stores vor oferi clientilor o experienta interactiva, hi-tech, conform standardelor Deutsche Telekom;
  • un singur call center, un singur website si o singura prezenta in social media pentru toti utilizatorii de servicii fixe sau mobile.

“In acest moment, unul din doi romani folosesc serviciile noastre fixe sau mobile. Impreuna, suntem o mare comunitate, conectata prin tehnologie si experiente impartasite. Asta ne onoreaza si, in acelasi timp, ne da o mare responsabilitate: sa livram o experienta “T” completa, asta insemnand tehnlogie competitiva, servicii inovative si o filosofie de brand reinnoita” a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom si Cosmote Romania.

Pentru a implementa schimbarile implicate de noul brand comun Telekom Romania, peste 2.000 de oameni lucreaza la peste 100 de proiecte complexe de marketing, vanzari, IT, resurse umane sau din domeniul imobiliar. 68.000 de ore de munca au fost dedicate de catre mai multe echipe de IT pentru a implementa schimbarile impuse de noua identitate, cum este website-ul comun sau call center-ul unic. Toate aceste ore sunt echivalentul a 35 de ani de munca, concentrati in doar patru luni.

Pe langa o abordare integrata a clientilor, brand-ul Telekom Romania inseamna si o experienta unitara pentru angajati. Astfel, pana la finalul anului, peste 500 de sesiuni de training vor fi livrate catre toti angajatii Romtelecom si Cosmote Romania – in total, 1.855 de ore de training cu rolul sa introduca brandul Telekom Romania, cu valorile si filosofia sa, precum si sa creasca angajamentul intregii echipe de a livra promisunea noului brand.

Citeste si:

Nu va exista nicio discontinuitate in serviciile oferite. Toate ajustarile necesare corespunzatoare procesului de rebranding "vor fi efectuate fara probleme", promite operatorul, si nu vor necesita actiuni suplimentare din partea clientilor. Dupa finalizarea proiectului, toate produsele si ofertele actuale vor fi continuate si vor fi inlocuite, treptat, de produse sub brandul “T”.

Citeste si un interviu exclusiv cu seful Romtelecom in care acesta detaliaza trecerea catre brandul "T".

Nikolai Beckers, CEO-ul Romtelecom care l-a intalnit pe Nelson Mandela: Momentele de creativitate maxima nu le ai la birou, pot spune ca muncesc tot timpul si niciodata

Nikolai Beckers, CEO-ul Romtelecom care l-a intalnit pe Nelson...