Compania a inregistrat astfel o crestere de 31,24% fata de perioada similara a anului trecut. Aceasta crestere a fost generata cu precadere de revenirea pietei solutiilor ERP si CRM si dezvoltarea unor noi aplicatii mobile, dar si de cresterea subsidiarei Retail Link prin lansarea unor noi solutii de facturare electronica si extinderea activitatii externe a Entersoft.

In Romania, Entersoft a cunoscut o crestere a profitabilitatii (EBITDA) in primele sase luni ale acestui an cu 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut. In acelasi interval, compania a crescut cu 20% echipa de vanzari si a numit un nou sales manager in persoana lui Andrei Butuc. “In prima jumatate a acestui an, am extins solutiile Entersoft implementate la clientii existenti cum ar fi JTI, dar am inceput si alte proiecte cum este cel de la Mobifin sau KXL. De asemenea, Soft Net Consulting s-a alaturat recent retelei de parteneri a Entersoft Romania. In urmatoarele luni continuam planurile de extindere a business-ului atat prin implementarea de noi proiecte, cat si prin atragerea de parteneri”, declara Cristi Cozic, country manager la Entersoft Romania.

Pana la finele anului, Grupul Entersoft preconizeaza o evolutie similara, generata atat de proiectele deja contractate de Entersoft si Cardisoft cat si de achizitia companiei Alpha Software Solutions, anuntata in luna ianuarie a acestui an. Pentru consolidarea planurilor de crestere, Entersoft a anuntat recent un plan de investitii in valoare de 5 milioane euro pentru dezvoltarea a noi produse in urmatorii trei ani.