Societatea Romana de Televiziune (SRTv) vrea sa cumpere, cu aproximativ 360.000 de euro, prin negociere, servicii de telefonie fixa. Criteriul de atribuire a acestui contract va fi pretul cel mai scazut, potrivit unui anunt al SRTv, publicat pe site-ul e-licitatie.ro.

Contractul va fi atribuit prin procedura de negociere, iar Televiziunea Romana preconizeaza ca la aceasta procedura vor participa trei companii. Valoarea estimata fara TVA a contractului este de 360.000 de euro. Contractul atribuit va fi unul de achizitii publice, urmand sa fie finantat din surse proprii.

Termenul limita pentru primirea ofertelor este 8 septembrie, ora 11.00. Ofertele vor fi deschise in aceeasi zi, de la ora 11.30, la sediul din Bucuresti al Televiziunii Romane. Durata contractului va fi de 48 de luni, incepand de la data atribuirii sale.

In ultima perioada, TVR si-a anuntat intentia de a organiza mai multe licitatii pentru cumpararea de echipamente. Astfel, TVR vrea sa cumpere, cu aproximativ 92.000 de euro, prin licitatie deschisa, echipamente specifice activitatii de televiziune.

Totodata, SRTv vrea sa cumpere cu aproximativ 140.000 de euro, prin licitatie deschisa, echipamente necesare transmisiei TVR in Republica Moldova. In plus, Televiziunea Romana a anuntat ca vrea sa inchirieze, cu aproximativ 320.000 de euro, un car High Definition (HD) si un generator Twin Pack cu personalul de deservire aferent, pentru meciurile de fotbal din Champions League si cele ale echipei nationale.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri