“Prin aceasta tehnologie, utilizatorii nostri beneficiaza de interactiuni mai rapide si de raspunsuri directe in cadrul serviciului de relatii cu clientii, prin intermediul vocii, fara nevoia de a naviga intre diferite optiuni”, a declarat Ana Alexe, director, customer operations, Vodafone Romania.

Cu noul serviciu de recunoastere automata a vorbirii, abonatii incep instantaneu convorbirea, iar timpul petrecut pentru a gasi raspunsul solicitarilor se reduce. Clientii isi pot exprima solicitarea succinct, iar sistemul recunoaste instant mesajul rostit de utilizator, analizeaza cererea si ofera un raspuns sau directioneaza apelul catre echipa potrivita pentru a oferi o rezolvare.

Astfel, noua solutie le permite abonatilor sa isi foloseasca propriile cuvinte pentru a descrie motivul apelului, elimina complexitatea navigarii si genereaza o rezolvare mai rapida si mai eficienta.

In perioada urmatoare, Vodafone Romania va lucra la imbunatatirea ratei de recunoastere si, implicit, a numarului de clienti care pot primi instant o rezolutie. Serviciul va fi extins, gradual, atat din punct de vedere al functionalitatilor, cat si al accesibilitatii.