Intr-un punct de vedere remis Mediafax, Eventures spune ca, in primavara anului 2013, s-a intalnit pentru prima oara cu operatorul de telefonie mobila Cosmote, in vederea incheierii unui parteneriat pentru dezvoltarea unei retele de socializare, pe care Eventures o gandise si concepuse cu cateva luni inainte si pentru care cauta un partener.

"In acest sens, in data de 30 aprilie 2013, Eventures a transmis companiei Cosmote o prezentare detaliata privind conceptul proiectului si a purtat o serie de discutii cu reprezentantii companiei de telecomunicatii. Intrucat discutiile nu au generat un raspuns de angajament din partea Cosmote, Eventures a dezvoltat mai departe ideea cu fonduri si resurse proprii, sub denumirea de myprojekts si lansand-o in noiembrie 2013 pe www.myprojekts.com", se mai spune in punctul de vedere remis de reprezentantii agentiei Eventures.

Acestia sustin ca, in data de 29 august 2014, Cosmote a lansat, "in cadrul campaniei de promovare a rebranding-ului sau sub umbrela Telekom, aplicatia Hai! - o aplicatie de mobil identica din punct de vedere concept, functionalitate si scop cu ideea prezentata de catre Eventures in luna aprilie a anului 2013".

Potrivit acestora, "myprojekts se afla in acest moment intr-o situatie extrem de delicata: in primul rand din cauza investitiilor insemnate care s-au facut pana in prezent pentru realizarea platformei, iar in al doilea rand in raport cu viitorii parteneri si investitori din SUA si Marea Britanie, cu care reprezentantii companiei au purtat discutii pentru dezvoltarea si lansarea retelei la nivel international".

De asemenea, Eventures precizeaza ca a notificat compania Cosmote printr-o scrisoare oficiala, insa nu a primit niciun raspuns din partea reprezentatilor operatorului. Contactati de agentia Mediafax, reprezentantii companiei Cosmote au spus ca, in prezent, fac cercetari in legatura cu acest subiect si vor reveni cu informatii in momentul in care vor avea o perspectiva clara asupra situatiei.

Citeste si:

"La acest moment, va putem comunica faptul ca aplicatia Hai! a fost achizitionata de Cosmote de la un furnizor extern. Aplicatia Hai! face parte din campania de migrare catre noul brand al Romtelecom si Cosmote Romania, de pe 13 septembrie. In ziua evenimentelor, aplicatia va permite celor prezenti sa interactioneze cu ceea ce se intampla pe scena, indiferent ca se afla in respectivele locatii sau la distanta", au spus reprezentantii companiei Cosmote.

Acestia au mai spus ca in toate actiunile sale compania Cosmote mentine "o conduita etica si profesionala" cu partenerii sai. "La fel am actionat si in cazul de fata, cand am raspuns solicitarii Eventures de a stabili o intalnire pentru a clarifica situatia, insa acestia nu au asteptat sa discutam direct elementele pretinse in scrisoare, ceea ne determina sa punem la indoiala buna lor credinta", au mai spus reprezentantii companiei Cosmote.

Romtelecom si Cosmote Romania vor comunica de la mijlocul lunii septembrie sub brandul "T" al grupului german Deutsche Telekom, care detine 40% din OTE Grup (Grecia), actionarul majoritar al celor doi operatori telecom locali. Trecerea la noul brand va fi sarbatorita de Romtelecom si Cosmote Romania prin mai multe evenimente, care se vor desfasura pe 13 septembrie, iar aplicatia Hai! a fost dezvoltata pentru promovarea acestor manifestari de lansare a brandului "T".

Agentia Eventures este detinuta de Amalia Nastase si Razvan Vasilescu. In acest an, Eventures a fost afiliata la Havas Sports & Entertainment (HS&E), reteaua de brand engagement a grupului Havas, unul dintre cele cele mai mari grupuri de comunicare la nivel international.