Aceasta etapa face parte din procesul de tranzitie a produselor si serviciilor companiei RCS & RDS catre brandul Digi. Pana in acest moment, compania a aliniat sub acest brand, intreaga oferta de servicii de telecomunicatii, precum si divizia de continut TV, respectiv toate televiziunile detinute. Obiectivul companiei este acela de a extinde comunicarea brandului Digi si la nivelul retelei sale de magazine de prezentare. Schimbarea aduce un nivel sporit de interactiune cu clientii, care sunt consiliati de personalul companiei pentru a putea face o alegere cat mai potrivita cu necesitatile lor de comunicare. Totodata, noul magazin vine in intampinarea clientilor cu un design modern si unic in piata de telecom.

"Acesta este un alt pas important pe care RCS & RDS il face pentru a spori si simplifica interactiunea clientilor cu oferta completa de servicii de telecomunicatii Digi de care pot beneficia.” a declarat Valentin Popoviciu, director dezvoltare RCS & RDS.

Magazinul are o suprafata de 100 metri patrati si este delimitat in mai multe zone: zona de consiliere si vanzare servicii si produse Digi pentru acasa, zona de consiliere si vanzare Digi Mobil, unde clientii au acces la gama de echipamente si telefoane mobile si zona de plata a facturii, unde clientii isi pot achita facturile lunare. Totodata, magazinul Digi este dotat cu echipamente de ultima generatie pentru a le oferi utilizatorilor posibilitatea de a testa serviciile companiei.

Citeste si:

RCS & RDS a deschis magazine sub brandul Digi si in orasele Oradea, Constanta, Galati. Compania va moderniza gradual si va integra in noul concept de prezentare cele peste 300 puncte de prezenta proprii existente la nivelul intregii tari.

Principalii concurenti ai RCS & RDS la nivel local sunt UPC, Telekom Romania (ex. Romtelecom), dar si marile retele de telefonie mobila Vodafone si Orange.