In noile magazine, clientii vor putea sa isi rezerve un bon de ordine de pe terminalele mobile si sa fie chemati, prin SMS, atunci cand un reprezentant al companiei se elibereaza. De asemenea, daca acestia nu au timp, pot comanda produsele dorite din magazin si acestea vor fi livrate chiar si acasa.

Noile spatii vor fi construite astfel incat sa imite locatiile unde serviciile si produsele vor putea fi folosite cel mai eficient - bucatarie, sufragerie, camere, birouri business, punandu-se accent pe spatiu mai mare si eficienta. Personalul magazinelor, puncteaza presedintele grupului Orange, va cunoaste informatii despre clienti imediat ce acestia intra in magazin si isi vor putea da seama mult mai repede ce anume isi doresc acestia.

Pentru cresterea eficientei, Orange va introduce si un chestionar pe care clientii il pot completa pentru ca acestia sa primeasca ofertele pe care le doresc, filtrat. De exemplu poti completa ca doresti sa achizitionezi un terminal mobil cu ecran mare, procesor puternic si camera foto de minim 6 MP si aplicatia elimina terminalele care nu se incadreaza in acesti parametri si scoate in evidenta doar pe cele care se potrivesc profilului clientului.

Romania va intra in primul val de redefinire a spatiilor comerciale, alaturi de Polonia si Spania, in 2015. wall-street.ro va va oferi amanunte privind strategia Orange dar si a celorlalti operatori telecom. Citeste luni un material amplu despre viitorul conectivitatii, inovatii ale operatorului francez dar si tendinte in domeniu.