Huawei, in prezent al treilea cel mai mare producator de telefoane la nivel global in ultimul trimestru, cu circa 17 milioane de unitati comercializate, sustine ca aproximativ o patrime dintre modelele comercializate au fost dispozitive din clasa medie si modele de varf, de peste doua ori mai multe fata de aceeasi perioada a anului trecut. Alaturi de producatorii chinezi Lenovo si ZTE, Huawei sunt cunoscuti publicului ca firme specializate in vanzarea de echipamente entry-level sau cu preturi medii pe pietele emergente si care vand modelele de varf pe pietele mai dezvoltate.

Chinezilor le este greu sa se faca “auziti” pe piata din SUA

Piata din Statele Unite, una dintre cele mai importante ca valoare la nivel global, inca este un teritoriu greu de atins, dar mai ales de convins pentru chinezii de la Huawei, care nu au reusit sa se impuna pe piata cu modelele de telefoane chiar si cele de varf din cauza unei slabe recunoasteri a brandului, dar si griji legate de posibile brese de securitate.

Huawei a prezentat publicului larg unul dintre primele modele de telefoane cu ecran din safir, cunoscut pentru rezidenta sporita la zgarieturi, cu doar cateva zile inainte ca Apple sa prezinte noile modele iPhone 6 si iPhone 6 Plus. Potrivit informatiilor citate de catre Reuters, Huawei are in plan ca in acest an sa isi creasca bugetul de marketing cu 30% anul viitor, la peste jumatate de miliard de dolari.

Compania chineza a livrat in primele trei trimestre din acest an 51 de milioane de telefoane la nivel global, aproximativ 60% din totalul de dispozitive planuit pentru anul in curs.

Principalii concurenti au Huawei pe zona de terminale mobile sunt grupurile chinezesti Lenovo si ZTE, dar si marii jucatori din piata ca Samsung, Apple si LG.

Sursa foto: huawei.com