„Oferta pentru campania de Black Friday de anul acesta va include 4 categorii de produse – telefoane mobile, tablete, accesorii si gadget-uri, iar reducerile vor fi cuprinse intre 10% si 75%. Vom avea disponibile sute de modele de produse, o mare parte dintre acestea fiind accesorii pentru smartphone-uri si tablete”, a declarat Zoltan Halmai, director comercial al EuroGsm.

In selectarea produselor pentru acest eveniment, reprezentantii companiei au tinut cont de cele mai cautate telefoane si tablete de pe site. Printre acestea se numara smartphone-uri si tablete marca Apple, Samsung, Nokia, Sony, HTC, Karbonn, Allview.

Reprezentantii EuroGsm se asteapta ca produsele cele mai vandute in perioada campaniei de Black Friday sa fie telefoanele mobile cu ecran de 5 inch si tabletele cu ecranul de 8 inch, dar si ceasurile Bluetooth, bratarile inteligente, kit-urile pentru masina si difuzoarele Bluetooth.

„In ceea ce priveste vanzarile, estimam o dublare fata de campania de anul trecut. Referitor la tipologia de clienti, pentru editia de anul acesta asteptam, pe partea online, un procent de 70% barbati cu varsta de pana in 35 de ani, iar in magazinele din retea, media de varsta va creste pana la 50 de ani”, a mai spus Zoltan Halmai.

WatchShop.ro estimeaza vanzari de 200.000 de euro de Black Friday

WatchShop.ro, unul dintre cele mai mari magazine online cu ceasuri originale din Romania, va participa pentru al treilea an consecutiv la evenimentul Black Friday. In premiera insa pentru piata din Romania, va include in editia de anul acesta a Black Friday si ceasuri de lux marca Rolex.
WatchShop.ro pune la dispozitia clientilor la editia din acest an a Black Friday peste 1.500 de ceasuri si accesorii. Astfel, cei interesati pot beneficia de discount-uri de pana la 90% la marci precum Seiko, Timex, Tissot, Swatch, Calvin Klein, Casio, Fossil, Hugo Boss, Invicta, Festina, Accurist, Harley Davidson, Tommy Hilfiger, I’m Watch, Bulova si altele.

Citeste si:

Pe de alta parte, Rolex este doar unul dintre brandurile de lux care vor intra in oferta. Ceasuri apartinand si altor branduri de lux renumite la nivel mondial vor avea discount-uri de pana la 45%, WatchShop.ro marcand astfel o premiera pe piata din Romania.

„Pentru editia din 2014 a celui mai mare eveniment de shopping am imbunatatit oferta. Avem o gama mult mai variata de branduri si preturi pentru toate buzunarele. Cel mai ieftin ceas din oferta va costa 149 de lei, iar cel mai scump va costa peste 10.000 de lei, exceptand brandurile de lux. Am facut si imbunatatiri de ordin logistic, astfel incat anul acesta vom expedia toate comenzile in maximum 48 de ore din momentul in care au fost procesate”, a declarat Catalin Florea, CEO WatchShop.ro.

Pregatirile Black Friday au inceput in urma cu aproximativ jumatate de an si au implicat discutii si negocieri cu toti furnizorii WatchShop.ro, lucru care a permis discounturi mai mari care se ridica anul acesta la peste 600.000 de lei.

„Estimam pentru editia de anul acesta a Black Friday, care va demara pe 21 noiembrie si va tine pana pe 23 noiembrie, un numar de peste 1.500 de comenzi de aproximativ 200.000 de euro. Iar pe langa preturile avantajoase, clientii vor mai beneficia si de servicii cu valoare adaugata, precum garantie extinsa sau posibilitatea deschiderii coletului la livrare”, a mai spus Catalin Florea.