Flanco Retail a incheiat weekendul de shopping 21-23 noiembrie cu vanzari totale de 98 de milioane de lei, reprezentand 200 mii de produse. Retailerul si-a depasit, astfel, performantele obtinute in perioada similara a anului trecut cu aproximativ 40% ca valoare si cu 45% ca numar de unitati comercializate.

„Anul acesta, am derulat Black Friday atat in reteaua de 87 de magazine din intreaga tara, cat si pe Flanco.ro”, a spus Dragos Sirbu, CEO Flanco Retail. „Ne-am pregatit cu o gama de produse care, in proportie de 95%, au fost lansate in ultimul an, iar optiunea clara a clientilor pentru noile tehnologii, reflectata in rezultatele de vanzari, ne confirma ca am avut dreptate sa mizam pe nou.”

Ponderea vanzarilor in rate in weekendul deschis de Black Friday a fost de aproximativ 20%, confirmand strategia Flanco de asociere a ofertelor de vanzare cu cele de finantare.

„Oamenii au putut achizitiona produsele pe care si le doreau nu numai la preturi foarte bune, dar si cu solutii de finantare avantajoase, fara dobanzi, fapt care a dus la un trade-up, respectiv clientii au putut opta pentru tehnologii de ultima ora sau pentru performante superioare ale produselor”, a mai spus Dragos Sirbu. „Am extins, astfel, sfera oportunitatilor de cumparare si clientii au reactionat imediat, pentru ca oricine isi doreste sa cumpere ce e mai bun, in cele mai bune conditii.”

In cele trei zile de vanzari de varf, retailerul s-a pregatit cu un program de lucru extins si 1100 de consilieri de vanzari. Traficul inregistrat in intreaga retea de magazine si pe www.flanco.ro a fost de peste 2,5 milioane vizitatori.

Pe durata celor trei zile, retailerul a actualizat periodic stocurile puse la dispozitia clientilor si a propus mai multe serii de oferte avantajoase care au mobilizat cumparatorii. Clientii Flanco Retail au optat cu precadere pentru televizoare smart sau 4K, cu diagonale mari, de peste 102 cm, pentru tablete si echipamente mobile, dar si pentru electrocasnice mari si mici – masini de spalat, combine frigorifice sau aparate de aer conditionat cu functii de incalzire si racire.

„Ne concentram pe livrarea tuturor comenzilor si la momentul actual lucrurile merg conform planului”, afirma Dragos Sirbu. Cel mai mare discount de care a beneficiat un client in Black Friday a fost de 12.000 de lei, la un televizor de diagonala mare. Cele mai bine vandute repere au fost televizoarele de 102 cm, laptopurile cu procesoare i3, i5 si A8, smartphone-urile cu specificatii tehnice inalte, masinile de spalat de 6 kg si 7 kg, combinele frigorifice si echipamentele de retelistica (routere).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri