Vodafone Romania si Petrom au semnat un parteneriat care vizeaza asigurarea infrastructurii de comunicatii si servicii, la nivel national, informeaza un comunicat al celor doua companii.

Vodafone Romania va dezvolta infrastructura de comunicatii a Petrom prin implementarea unei retele virtuale private- MPLS- care va conecta peste 800 de locatii.

Compania de telefonie mobila are in prezent o acoperire de 81 la suta din teritoriul Romaniei si 97 la suta din populatie.

Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc., avand la finele lunii iunie 2006 peste 6,735 milioane clienti. Vodafone este cea mai mare comunitate mobila din lume, cu divizii in 27 tari si retele partenere in alte 33 tari. Compania ofera in prezent servicii catre 186 milioane clienti din intreaga lume.

Petrom este companie romaneasca de petrol si gaze, cu activitati in sectoarele Explorare si Productie, Rafinare si Produse Petrochimice, precum si Comercializare. Petrom are rezerve de petrol si gaze estimate la un miliard barili echivalent petrol, o capacitate anuala de rafinare de opt milioane tone si circa 550 statii de distributie carburanti in Romania. Compania detine, de asemenea, o retea internationala de 82 de benzinarii, localizate in Moldova si Ungaria. Aceasta retea va fi extinsa cu 178 de statii premium suplimentare in Romania, Bulgaria, Serbia si Muntenegru, achizitionate in ianuarie 2006.

In anul 2005 cifra de afaceri a Petrom a fost de 2,970 miliarde euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri