Pana in acest moment, compania a aliniat sub acest brand, intreaga oferta de servicii de telecomunicatii, precum si divizia de continut TV, respectiv toate televiziunile detinute. Obiectivul companiei este acela de a extinde comunicarea brandului Digi si la nivelul retelei sale de magazine de prezentare. Schimbarea aduce un nivel sporit de interactiune cu clientii, care sunt consiliati de personalul companiei pentru a putea face o alegere cat mai potrivita cu necesitatile lor de comunicare.

Magazinul Digi este delimitat in mai multe zone: zona de consiliere si vanzare servicii si produse Digi pentru acasa, zona de consiliere si vanzare Digi Mobil, unde clientii au acces la gama variata de telefoane mobile si zona de plata a facturii, unde clientii isi pot achita facturile lunare. Programul magazinului Digi: Casierie si Vanzari, de luni pana duminica, in intervalul 09.00 - 21.00. Compania a prelungit programul punctelor de prezenta si a magazinelor Digi, in perioada sarbatorilor de iarna.

RCS & RDS a deschis si alte magazine sub brandul Digi, in orasele Bucuresti, Oradea, Constanta, Galati, Cluj, Timisoara, Targi Jiu, Pitesti. Compania va moderniza gradual si va integra in noul concept de prezentare cele peste 300 puncte de prezenta proprii existente la nivelul intregii tari.

Principalii concurenti ai RCS&RDS sunt Telekom, Orange, Vodafone si UPC Romania.