Potrivit informatiilor NOD, categoria de produse MDA (Major Domestic Appliances) are o pondere de 75% in piata totala, in timp ce segmentul SDA (Small Domestic Appliances) contribuie cu 25% la vanzarile totale inregistrate in Romania.

Brandul de electrocasnice Heinner, avans de 40%

Mai mult, Heinner, brandul propriu de electrocasnice al companiei Network One Distribution, va incheia anul acesta cu o cifra de afaceri de 15 milioane de euro, inregistrand un avans de 40%, de doua ori mai bun decat dinamica generala estimata a pietei.

In cazul Heinner, categoria electrocasnicelor mari a avut cea mai buna dinamica, atat din punct de vedere al dezvoltarii portofoliului, cat si din cel al evolutiei cifrei de vanzari. Heinner a extins in trimestrul al patrulea al acestui an portofoliul de produse, adaugand segmentul de bricolaj ce cuprinde seturi multifunctionale, masini pentru gaurit si insurubat, taiere sau polizare, dar si gama de menaj si house hold, ce include vase si accesorii de gatit, mese de calcat etc.

“Electrocasnicele vandute in anii cu cele mai bune evolutii ale pietei, respectiv 2006-2008 pe fondul cresterii economice inregistrate de Romania, dar si ca urmare al accesului facil la creditare, se apropie de incheierea ciclului de viata. In acest context sunt create premisele pentru o crestere consistenta a pietei si in 2014, dar si in perioada urmatoare. Aceasta dinamica reprezinta unul dintre factorii de crestere a cifrei de afaceri Heinner, sustinuta si de optimizarea portofoliului de produse si servicii”, a declarat Oana Barbu, director comercial Network One Distribution.

Brandurile proprii aduc 15% din veniturile NOD

Brandurile Serioux, Horizon si Heinner aduc 15% din veniturile distribuitorului Network One Distribution (NOD), echivalentul a circa 30 de milioane de euro din afacerile grupului la nivel local, potrivit unor informatii date publicitatii de grup in prima parte a anului 2014. Brandul Serioux, specializat in echipamente si periferice IT, reprezinta circa o treime din totalul vanzarilor celor trei divizii, cu 11 milioane de euro venituri realizate in 2013, in timp ce Horizon (specializat in productia de echipamente TV) si Heinner (electrocasnice) isi impart diferenta de valoare.

Citeste si:

Network One Distribution, companie detinuta integral de Iulian Stanciu, este liderul pietei de distributie electro-IT din Romania. In prezent, compania desfasoara operatiuni pe pietele din Romania si Moldova, are o baza de clienti formata din peste 3000 de parteneri activi si este furnizor important al retelelor de retail locale. Intr-un interviu acordat wall-street.ro, Razvan Ziemba, directorul general NOD, sustine ca la nivelul anului curent se asteapta la o stagnare a cifrei de afaceri, la aproximativ 200 de milioane de euro.

Network One Distribution are in portofoliu o gama de produse completa, reprezentand furnizori de top ai industriei electro-IT: Allied Telesys, A4tech, Acer, AMD, APC, Arctic, Asrock, Asus, Barkan, Belkin, Beko, BenQ, BitDefender, Canon, CoolerMaster, Dell, Delux, D-Link, Eizo, Epson, Gorenje, Garmin, Genius, Gigabyte, Hansa, HEINNER, Horizon, HP, HTC, Kaspersky, Kingston, Kingmax, LaCie, Lenovo, Lexmark, LG, Maxell, Microsoft, Mio, MSI, Palit, Philips, PNY, Razer, Samsung, Sapphire, Schneider Electric, Seagate, Serioux, Sony, Sony PlayStation, Spire, Techus, Thrustmaster, TP-Link, V-Mark, Verbatim, Xerox, Western Digital, Zelmer.