In 2013, Blue Point a incheiat cu afaceri nete de 1,23 milioane euro (aproximativ 5,5 milioane lei) si un profit net de 319.000 de euro (1,42 milioane lei), potrivit datelor financiare publicate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice.

Rezultatele financiare aferente anului 2014 s-au datorat cresterii volumului de lucru pe clientii actuali si extinderii portofoliului de clienti. Cea mai profitabila verticala de lucru pentru Blue Point a fost reprezentata, in 2014, de serviciile de outbound, in mod special de cele de telesales. Printre industriile din care au provenit cele mai multe solicitari pentru serviciile de call center se numara: comunicatiile, sectorul auto si cel financiar.

Anul 2014 a adus pentru companie si o crestere cu 25% a numarului de angajati, cu o medie de peste 125 de operatori. La final de an, numarul de posturi operationale a depasit 200, compania angajand atat in pozitii part-time, cat si full-time. In prezent, compania are 10 locuri de munca disponibile, in telesale si inbound.

Citeste si:

"Pe termen lung, ne-am propus un ritm de crestere de aproximativ 15% in fiecare an si suntem optimisti ca, alaturi de echipa pe care o avem, putem sa ne atingem obiectivele chiar incepand cu 2015", a declarat Violeta Rosu (foto), managing partner Blue Point.

Pentru anul 2015, Blue Point estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de 15%. Compania vizeaza astfel venituri de aproximativ 9 milioane de lei in 2015.

Blue Point este o companie de servicii call center,, cu capital 100% romanesc. Infiintata in 2007, compania ofera solutii personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie etc.) si inbound (suport clienti, infoline si helpdesk, suport tehnic, programe de loializare, upsell&cross sell inbound). Printre clientii aflati in portofoliul Blue Point se numara Heineken, Hochland, Reader’s Digest, Synevo, Tiriac Auto, Vodafone si Xerox.

Sursa foto: Call center/Shutterstock.com