Operatorul RCS&RDS - furnizor de solutii de telecomunicatii - a inregistrat 550.000 de abonati la serviciile de telefonie fixa, la sfarsitul lunii iulie, in crestere cu 22% fata de luna aprilie 2006, a anuntat compania intr-un comunicat.

Cresterea numarului de clienti se datoreaza politicii tarifare a serviciului de telefonie fixa RDS.Tel, dar si structurii de abonamente pentru serviciile de telefonie integrate in pachetele de servicii de cablu TV sau Internet.

"Prin politica noastra tarifara ne dorim ca serviciile oferite sa fie pe masura asteptarilor clientilor nostri. Acestia vor putea beneficia mai mult ca oricand de avantajele aduse de serviciul de telefonie fixa RDS.Tel, care in momentul de fata reprezinta solutia cu cel mai bun raport calitate - pret pentru consumatorul de astazi", a afirmat Ovidiu Ghiman, director comercial RCS&RDS.

RDS.Tel ofera abonatilor o structura flexibila de abonamente, cu tarife lunare pornind de la 0 (zero) lei abonamentul - pe toata durata contractului - la achizitionarea unuia dintre pachetele de servicii de CaTV sau Internet de la RCS & RDS, si abonamente de telefonie individuale pornind de la numai 3 euro/luna.

Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii (ANRC) a alocat companiei RCS/RDS, la inceputul lunii august, inca 60.000 de numere pentru oferirea de servicii de telefonie fixa, in total compania avand aproape un milion si jumatate de numere de la ANRC.