La finalul anului 2014, Orange avea 10.531.000 de clienti, cu o crestere de 95.000 comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Si Vodafone, principalul concurent al Orange, a fost lovit de tarifele de interconectare, in ultimul trimestru calendaristic compania inregistrand venituri in scadere cu 5,8%.

Vodafone, venituri in scadere: cum arata bilantul companiei

Vodafone, venituri in scadere: cum arata bilantul companiei

In 2014 consumul de date mobile si-a continuat trendul ascendent, inregistrand o crestere cu 85% in trimestrul patru din 2014 fata de perioada similara a anului trecut. Pentru sustinerea acestei evolutii, Orange a continuat procesul de investitii masive in modernizarea retelei si in extinderea acoperirii 3G, 4G si 4G+. La sfarsitul anului, operatorul telecom acoperea 92% din populatia urbana, 62% acoperire totala, si avea servicii la viteze 4G in toate abonamentele actuale.

Vanzarile de smartphone-uri si tablete 4G au fost de 4 ori mai mari in ultimul trimestru al anului trecut fata de aceeasi perioada din 2013, la aceasta evolutie contribuind si cresterea la 86 de modele de smartphone-uri si tablete 4G in magazinele noastre in cursul anului 2014. In corelatie directa cu aceasta evolutie traficul de date 4G efectuat de clienti a crescut cu 87% in trimestrul patru fata de trimestrul trei al 2014.

Citeste si:

In 2014, serviciul Orange TV s-a imbogatit la nivel de continut, canale noi, calitatea platformelor si noi versiuni ale aplicatiei. La sfarsitul anului, serviciul Orange TV a inregistrat peste 157.000 de abonati. Aplicatia Orange TV Go, prin care clientii pot urmari in miscare pana la 78 de canale TV, filme si seriale pe smartphone si tableta, a fost descarcata de la lansare pana la sfarsitul anului trecut de peste 1.100.000 de ori.

“In 2014 a devenit tot mai evident ca digitalizarea face parte din viata romanilor. Aceasta este directia in care am investit in ultimii ani, asigurand o retea performanta si stabila care sa sustina, alaturi de serviciile traditionale, noile tendinte de consum: internet mobil de mare viteza si servicii de continut tot mai inovatoare si mai accesibile. Serviciul Orange TV a avut o crestere semnificativa, ca dovada a faptului ca romanii incep sa priveasca altfel la televizor”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.

Citeste si cel mai recent interviu amplu oferit de Fallacher in presa - "Digitalul, o revolutie la fel de mare ca trecerea de la societatea agrara la cea industriala".

Seful Orange: Digitalul, o revolutie precum cea agrar-industriala

Seful Orange: Digitalul, o revolutie precum cea agrar-industriala