In cadrul unei conferinte de presa, Kazuo Hurai sustine ca Sony va inceta sa alerge dupa cresteri de vanzari pe segmentul competitiv al industriei mobile. Dupa indelungi zvonuri legate de un posibil exit al companiei de pe zona productiei de terminale mobile, Hirai a precizat ca grupul ia in considerare o vanzare a business-urilor de telefonie mobila si de televizoare, doua dintre segmentele de piata pe care au avut cel mai mult de suferit in ultimii ani.

In ciuda dezvoltarii unor telefoane calitative, Sony s-a lovit in ultimii ani de o concurenta acerba venita de pe pietele din China si din Coreea de Sud, dar si din SUA, acolo unde concureaza cu Apple. Sony se asteapta ca in urmatorii trei ani sa atinga un profit operational de peste 4 miliarde de dolari, o crestere de 25 de ori fata de cat inregistreaza in prezent.

Pai si cum va reusi acest lucru, ne intrebam? Sony vrea de fapt sa revina pe profit printr-o serie de investitii in divizii care s-au dovedit de succes – printre acestea numarandu-se productia si dezvoltarea de senzori de imagine, dar si segmentul de gaming PlayStation, care s-a bucurat de un succes rasunator de la lansare si pana in prezent.