Vodafone Romania a demarat o licitatie in vederea incheierii de contracte pentru prestarea de servicii de recuperare e debitelor de catre agentii specializate de recuperare debite din Romania, potrivit unui anunt al companiei.

Ofertele trebuie depuse pana la 1 septembrie, urmand ca operatorul de telefonie mobila sa desemneze castigatorii licitatiei le 1 octombrie. Obiectul contractului care se va semna il reprezinta desfasurarea, in numele si pe seama Vodafone Romania, de activitati de recuperare e debitelor neachitate de catre clientii companiei care inregistreaza o intarziere mai mare de 180 de zile de la data celei mai vechi sume datorate, conform legislatiei romane in vigoare.

Contactati de NewsIn reprezentantii Vodafone au refuzat sa ofere amanunte despre numarul clientilor care se afla in aceasta situatie, precum si valoarea la care se ridica datoriile clientilor sai.

Societatile de telefonie mobila vor raporta, curand, la Biroul de Credit date referitoare la facturile neachitate la scadenta, directorul Biroului de Credit, serban Epure, anuntand miercuri, ca in baza de date a institutiei vor intra si furnizorii de servicii, iar in aceasta luna sau luna viitoare va fi semnat primul contract de acest fel cu o firma de telefonie mobila.

Citeste si:

Vodafone Romania a raportat un numar total de circa 6,735 milioane de clienti la finele lunii iunie, al doilea trimestru al acestui an aducand 351.000 de clienti noi precum si o crestere a venitului mediu generat de fiecare utilizator de la 14,9 dolari la 15,2 dolari.

Numarul total al clientilor Vodafone la nivel global a ajuns la 186,8 milioane, trimestru II din acest an aducand 4,5 milioane de clienti noi, la care se adauga cei 11,7 milioane de clienti ai operatorului turc Telsim.

Vodafone Group Plc a achizitionat 80% din operatorul autohton Connex de la compania canadiana Telesystem International Wireless (TIW) in mai anul trecut, devenind actionar unic, si a schimbat numele companiei in aprilie 2006.