Incepand cu 2 martie 2015, Andrei Popovici se alatura grupului de companii Telekom Romania in calitate de director executiv procese clienti (chief customer process officer). Pozitia este nou creata si va asigura coordonarea la nivel regional a activitatilor operationale de tip end-to-end care ii vizeaza pe consumatori.

Andrei Popovici va fi responsabil cu monitorizarea si optimizarea utilizarii retelei si cu cresterea veniturilor; de asemenea, el va asigura coordonarea vanzarilor pentru segmentul rezidential, a operatiunilor si a capabilitatilor infrastructurii pentru a sustine dezvoltarea organizatiei si a rezultatelor acesteia

Popovici are o experienta semnificativa atat in zona operationala, cat si in cea a proceselor de vanzare, obtinuta ca partener asociat al McKinsey & Company, cat si ca director general adjunct al BRCI. Anterior, in calitate de membru al Directoratului BRCI, el a fost responsabil de diviziile de operatiuni, IT si transformare ale bancii.

La McKinsey & Company, intre anii 2003-2012, Popovici s-a concentrat asupra unor ample programe de transformare in sectoarele telecom si financiar. Acestea au avut ca rezultat, in organizatiile respective, imbunatatiri semnificative ale performantei; printre aceste proiecte se numara doua initiative majore de transformare din cadrul Telekom Romania Communications (fost Romtelecom), care au vizat transformarea operatiunilor privind reteaua, procesele de afaceri operationale si comerciale ale companiei. Popovici are o formatie tehnica, detinand un doctorat de la ETH Zurich si o diploma de informatician de la T.U. Darmstadt, Germania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri