Acelasi chestionar arata ca principalele motive pentru care parintii acceseaza internetul sunt comunicarea cu cei dragi si transferul de date, dar si faptul ca isi doresc sa se informeze din resurse online, usor accesibile.

Laptopul si computerul sunt dispozitivele aflate la indemana parintilor pentru sesiunile online, iar cei mai pasionati doresc sa afle cum ar putea utiliza un smartphone sau o tableta pentru aceleasi nevoi, se arata intr-un comunicat al Orange.

"Din dorinta de a oferi solutii pentru situatiile dificile intampinate in utilizarea laptopului, a smartphone-urilor sau retelelor sociale, Orange a lansat la inceputul lunii februarie campania «Parinti la scoala», cu ajutorul careia isi propune sa aduca noile tehnologii mai aproape de parinti. Astfel, pe parcursul celor 3 saptamani de campanie, au fost incarcate in platforma peste 100 de povesti, evaluate ulterior de un juriu format din specialitti in comunicare digitala si social media", mentioneaza sursa citata.

Conform povestilor inscrise pe platforma parinti la scoala, printre cele mai des intalnite provocari ale parintilor in a accesa si utiliza noile tehnologii se numara dificultati in accesarea internetului, ultilizarea e-mailului si a telefonului mobil.