Microsoft nu a reusit sa isi atinga scopul de a rascumpara 8% din actiunile sale de pe piata, lovindu-se de reticenta detinatorilor de a vinde
Microsoft, cel mai mare producator de software din lume, a rascumparat doar 1,5% din actiunile sale, investitorii nefiind atrasi de oferta companiei de 24,75 de centi pe actiune. Compania americana anuntase in urma cu o luna ca va incerca sa cumpere inapoi actiuni in valoare de 20 de miliarde de dolari, insa la expirarea ofertei rascumparase doar 155 milioane de actiuni, in schimbul carora a platit 3,8 miliarde dolari.

Petru a isi face oferta si mai tentanta, Microsoft a anuntat ca va majora suma usa in joc pana la valoarea de 36 miliarde de dolari, titreaza New York Times. Gigantul IT spera ca va convinge astfel detinatorii de actiuni Microsoft sa vanda actiunile pe care le detin. Prin aceasta miscare Microsoft spera ca isi va majora cotatiile prin cresterea cererii si ca va aduna inapoi actiunile imprastiate pe bursa.

Investitorii nu s-au aratat insa prea incantati de aceasta data, desi compania americana a incheiat in iunie o rascumparare de actiuni in valoare de 30 de miliarde de dolari in mai putin de jumatate din perioada propusa stabilita initial ca obiectiv. Analistii interpreteaza esecul Microsoft ca un semn bun, refuzul de a vinde actiuni denotand o asteptare de crestere a cotatiilor in urmatoarea perioada peste pretul oferit de corporatia americana.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri