Aceasta etapa face parte din procesul de tranzitie a produselor si serviciilor companiei RCS & RDS catre brandul Digi. Pana in acest moment, compania a aliniat sub acest brand intreaga oferta de servicii de telecomunicatii, precum si divizia de continut TV, respectiv toate televiziunile detinute.

Obiectivul companiei este acela de a extinde comunicarea brandului Digi si la nivelul retelei sale de magazine de prezentare. Schimbarea aduce un nivel sporit de interactiune cu clientii, care sunt consiliati de personalul companiei pentru a putea face o alegere cat mai potrivita cu necesitatile lor de comunicare.

Magazinul Digi este delimitat in mai multe zone: zona de consiliere si vanzare servicii si produse Digi pentru acasa si servicii dedicate persoanelor juridice, zona de consiliere si vanzare Digi Mobil, unde clientii au acces la o gama variata de telefoane mobile si zona de plata a facturii, unde se pot achita facturile lunare.

Citeste si:

Magazinul Digi este localizat in bulevardul Iuliu Maniu, nr. 160, bloc I si este deschis de luni pana vineri, in intervalul 09:00 – 20:00 si sambata, de la 09:00 la 14:00.

RCS & RDS va moderniza gradual si va integra in noul concept de prezentare cele peste 300 puncte de prezenta proprii existente la nivelul intregii tari. Principalii concurenti ai RCS&RDS sunt Telekom, UPC Romania, Orange si Vodafone.

Citeste si Orange arunca manusa: primul smart shop brand propriu din Europa, la Cluj-Napoca. Cum arata si ce aduce nou.

Orange arunca manusa: primul smart shop din Europa, la Cluj-Napoca

Orange arunca manusa: primul smart shop din Europa, la Cluj-Napoca