"Vanzarile online, la mai putin de un an de la introducerea conceptului, reprezinta 7% din totalul vanzarilor grupului la nivel local. O pondere de 17% din comenzi vin din Bucuresti, restul din tara. Totodata, 79% din comenzi sunt efectuate pentru mobila, in timp ce 21% pentru accesorii", a declarat Mihaela Muresan, marketing manager IKEA, in cadrul ecomTEAM 2015, cel mai important eveniment regional dedicat comertului online.

Alte statistici interesante legate de vanzarile si obiceiurile de consum ale romanilor arata faptul ca 48% dintre clientii IKEA se informeaza online inainte de vizita in magazin.

"15% din conusmatorii din Bucuresti ar prefera sa testeze produsele in magazin si apoi sa le cumpere online. Totodata, 21% din consumatorii din Bucuresti ar prefera sa se informeze si sa cumpere online", au mai aratat reprezentantii IKEA.

Potrivit IKEA, minisite-ul destinat vanzarilor online are un trafic de 10 ori mai mic decat cel inregistrat in magazinul IKEA din zona Baneasa.

Sursa foto: IKEA / Shutterstock.com