"My Control" permite unui client, dupa autentificare, vizualizarea online, 24 de ore din 24, a ultimelor trei facturi telefonice emise pentru serviciile Romtelecom.

Romtelecom a relansat site-ul companiei, intr-o noua prezentare grafica, dar si cu o noua structura de continut. Noul site a fost realizat intern, de departamentul IT al companiei. Arhitectura informationala a fost regandita, tinand cont de ceea ce ii intereseaza pe vizitatorii site-ului: categoria "Companie" include informatii despre Romtelecom si aduce in plus "Parerea expertilor", o sectiune in care sunt publicate analize semnate de specialistii Romtelecom, informeaza Rompres. De asemenea, in categoria "Produse si servicii" s-a realizat o dubla impartire pe sectiuni - persoane fizice, companii sau wholesale si Internet/date sau voce - pentru o mai usoara identificare a informatiilor relevante.

Pe prima pagina a site-ului sunt prezentate campaniile curente ale companiei si ultimele stiri publicate. Fiecare pagina de produs include acum si modalitatile de abonare, pe langa descrierea serviciului sau produsului, beneficii si avantaje. Aplicatia "Comanda acum" da posibilitatea clientilor sa transmita online cereri de servicii catre Romtelecom. Pentru conexiunile Internet care se bazeaza pe tehnologia ADSL, prin intermediul noii functii "Acoperire ADSL" se poate verifica daca un anumit numar de telefon se afla in aria in care este disponibil un asemenea serviciu de acces Internet.

Citeste si:

"Site-ul Romtelecom a fost dezvoltat ca un instrument cat mai util pentru clientii companiei, atat din punct de vedere al informatiilor furnizate, cat si al noilor functii puse la dispozitie. Site-ul urmeaza sa fie imbunatatit continuu, prin adaugarea de noi facilitati, astfel incat sa devina un adevarat instrument de self-care" a declarat David Craig, director executiv pentru tehnologie la Romtelecom.

Site-ul Romtelecom inregistreaza lunar cateva sute de mii de vizitatori unici, cele mai vizitate pagini fiind cele din zona de servicii si produse.