Flamingo International, grupul de distributie a produselor electrocasnice si IT, a inaugurat joi la Oradea un magazin Flanco World, in urma unei investitii de 1,5 milioane euro, potrivit unui comunicat de presa al companiei. Magazinul Flanco World din Oradea are o suprafata de 1.800 metri patrati si este deschis in cadrul galeriilor comerciale Real

Pana la sfarsitul acestui an compania va mai deschide alte doua magazine Flanco World, de peste 2.000 metri patrati fiecare, iar reprezentantii Flamingo prevad deschiderea a minimum patru magazine Flanco World anual pe termen mediu.

Flanco World este un concept dezvoltat de Market Value, companie franceza de branding, specializata in identitate vizuala si in concepte de magazine. Conceptul Flanco World presupune magazine cu suprafete cuprinse intre 1.800 si 3.000 metri patrati amplasate in orase mari si medii, in centre de retail usor de accesat, alaturi de alte puncte de interes.

Citeste si:

In cadrul aceleiasi galerii comerciale din Oradea, sunt prezente si celelalte doua retele ale grupului Flamingo International prin magazinele Flamingo Computers si Future Shop. Magazinul Flamingo Computers este dezvoltat cu un accent pe specializarea in produse IT .

Grupul Flamingo International cuprinde cinci lanturi de retail: Flanco, Flanco World, Flamingo, Flamingo Computers si Future Shop. Lanturile de retail comercializeaza produse IT&C, electronice si electrocasnice atat in Romania, cat si in Bulgaria si Serbia-Muntenegru.

Grupul tinteste o cifra de afaceri de 160 milioane de euro in 2006, respectiv o cota de piata de 20%, desi piata de retail in Romania a inceput anul in scadere. Principalii jucatori concurenti pe piata de profil din Romania sunt Altex si Domo.