Xerox, filiala unuia dintre cei mai mari producatori de copiatoare, imprimante si multifunctionale la nivel mondial, va deschide un nou centru de suport pentru clienti in Bacau, unde va angaja 140 de oameni care vor oferi servicii pentru clientii din Italia ai companiei.

Numarul angajatilor va creste, odata cu diversificarea serviciilor oferite.

“Centrul din Bacau, nu numai ca extinde prezenta Xerox in Romania, dar se alatura unei retele globale, care proceseaza informatii pentru clientii din intreaga lume”, a spus Roberto Montandon, vicepresedinte pentru strategie si dezvoltare de business in cadrul Customer Care Services, Xerox. “

Candidatii care concureaza pentru posturile libere trebuie sa cunoasca limba italiana, sa aiba competente de utilizare a calculatorului si experienta anterioara in domeniul serviciilor pentru clienti.

Gigantul IT mai detine in Romania doua centre in Bucuresti, trei in Iasi si unul in Oradea, cu un numar total de peste 2.000 de angajati.

Xerox activeaza pe piata din Romania de peste 45 de ani, oferind echipamente precum imprimante, copiatoare, multifunctionale, echipamente de productie, precum si consumabile si servicii conexe. De-a lungul timpului, compania si-a extins serviciile, in ultimii ani oferind si servicii de suport, procesare automata de date, scanare, digitizare si arhivare electronica.

Compania are 160 de centre la nivel global cu 55.000 de angajati care ofera servicii in aproximativ 30 de limbi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri