Numarul angajatilor va creste, odata cu diversificarea serviciilor oferite.

“Centrul din Bacau, nu numai ca extinde prezenta Xerox in Romania, dar se alatura unei retele globale, care proceseaza informatii pentru clientii din intreaga lume”, a spus Roberto Montandon, vicepresedinte pentru strategie si dezvoltare de business in cadrul Customer Care Services, Xerox. “

Candidatii care concureaza pentru posturile libere trebuie sa cunoasca limba italiana, sa aiba competente de utilizare a calculatorului si experienta anterioara in domeniul serviciilor pentru clienti.

Citeste si:

Gigantul IT mai detine in Romania doua centre in Bucuresti, trei in Iasi si unul in Oradea, cu un numar total de peste 2.000 de angajati.

Xerox activeaza pe piata din Romania de peste 45 de ani, oferind echipamente precum imprimante, copiatoare, multifunctionale, echipamente de productie, precum si consumabile si servicii conexe. De-a lungul timpului, compania si-a extins serviciile, in ultimii ani oferind si servicii de suport, procesare automata de date, scanare, digitizare si arhivare electronica.

Compania are 160 de centre la nivel global cu 55.000 de angajati care ofera servicii in aproximativ 30 de limbi.