Aplicatiile pentru comunicare sub forma de mesaje, cele pentru economisire si cele business to business care optimizeaza resursele companiilor sunt cele mai cautate aplicatii in prezent, a declarat Tudor Cobalas, cofondator al dezvoltatorului XL Team, in cadrul emisiunii Wall-Street360.

„Tema numarul unu la ora actuala este messaging, adica dezvoltarea de aplicatii prin care sa poti comunica mai simplu sau diferit decat a tasta un cuvant. De exemplu, noi am creat pentru un client din SUA un proiect prin care speram ca vom revolutiona tipul de a comunica prin imagini. Apoi, mai sunt foarte cautate aplicatiile responsabile, cele despre cum sa utilizezi mai inteligent anumite resurse. Si in al treilea rand sunt aplicatiile business-to-business, adica acelea care optimizeaza resursele unei companii”, spune Tudor Cobalas.

El mai spune ca pentru mai multa inovatie, operatorii de telecom ar trebui sa fie mai flexibili si deschisi sa colaboreze si cu companii mai mici.

„Operatorii sunt perceputi ca niste mamuti, in functie de cifra de afaceri. Ar trebui sa fie mai flexibili, aiba curajul sa accepte niste parteneriate si cu companii mai mici, chiar daca ar fi vorba despre proiecte pilot. Ar fi mai agili astfel, iar agilitatea este o provocare pentru oricine. Cu siguranta, cu siguranta cred ca este nevoie de asa ceva. Agilitatea este singurul mod prin care poti supravietui consumatorului”, mai spune cofondatorul XL Team.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri