„Tema numarul unu la ora actuala este messaging, adica dezvoltarea de aplicatii prin care sa poti comunica mai simplu sau diferit decat a tasta un cuvant. De exemplu, noi am creat pentru un client din SUA un proiect prin care speram ca vom revolutiona tipul de a comunica prin imagini. Apoi, mai sunt foarte cautate aplicatiile responsabile, cele despre cum sa utilizezi mai inteligent anumite resurse. Si in al treilea rand sunt aplicatiile business-to-business, adica acelea care optimizeaza resursele unei companii”, spune Tudor Cobalas.

El mai spune ca pentru mai multa inovatie, operatorii de telecom ar trebui sa fie mai flexibili si deschisi sa colaboreze si cu companii mai mici.

„Operatorii sunt perceputi ca niste mamuti, in functie de cifra de afaceri. Ar trebui sa fie mai flexibili, aiba curajul sa accepte niste parteneriate si cu companii mai mici, chiar daca ar fi vorba despre proiecte pilot. Ar fi mai agili astfel, iar agilitatea este o provocare pentru oricine. Cu siguranta, cu siguranta cred ca este nevoie de asa ceva. Agilitatea este singurul mod prin care poti supravietui consumatorului”, mai spune cofondatorul XL Team.