"Expansiunea retelei este singura sansa de a ne dezvolta pe termen mediu si lung si de a ne mentine lideri de piata si in 2010," a declarat, citat de NewsIn, presedintele Altex Dan Ostahie. Strategia Altex din 2006 presupune schimbarea de imagine, precum si dezvoltarea retelelor de magazine Media Galaxy si Altex. Compania a deschis la sfarsitul lui iulie cel mai mare centru Media Galaxy din tara, in Piata Unirii din Bucuresti, pe o suprafata de 6.000 de metri patrati, in urma unei investitii de 1,5 milioane de euro.
Altex vrea sa deschida patru sau cinci magazine de acest gen si inca 20 de centre comerciale sub marca Altex pana la sfarsitul lui 2006, proces pentru care preconizeaza o investitie totala de circa 20 milioane de euro. Reteaua Altex cuprinde in prezent 120 de magazine, iar suprafata totala a celor doua lanturi de magazine detinute de grupul Altex insumeaza 60.000 de metri patrati.
Jucatorii concurenti pe piata de profil sunt Domo si Flamingo International. Domo are o retea nationala formata din 105 magazine, ce insumeaza 40.000 de metri patrati si a raportat in 2005 o cifra de afaceri de 114,5 milioane euro.
Flamingo International a preluat lantul de electrocasnice Flanco la mijlocul anului trecut. Reteaua Flanco a avut vanzari de 92 de milioane de euro in 2005, iar reteaua Flamingo de 84 milioane de euro. in prezent, grupul Flamingo International este in proces de restructurare a locatiilor celor patru lanturi de magazine pe care le detine - Flanco, Flanco World, Flamingo Computers si FutureShop.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: