Xiaomi, cel mai valoros start-up tehnologic din ultimii ani, a decis ca dupa prezenta pe piata asiatica sa incerce si gustul expansiunii pe pietele emergente, pentru chinezi prima oprire fiind Brazilia.

“Primul pas a fost deja facut, iar acesta precede intrarile de pe pietele din Mexic si Columbia, ca miscari firesti in aceasta regiune”, a declarat Hugo Barra, vicepresedinte al Xiaomi, manager care anterior a detinut o pozitie executiva de top in cadrul Google.

Politica Xiaomi, care nu vizeaza in niciun fel publicitatea traditionala sau in magazine, tinteste clientii care vor pune mai presus de toate pretul atractiv si componentele de varf pe care grupul isi propune sa le foloseasca in dezvoltarea viitoarelor sale terminale, ceea ce ar capta si mai mult atentia populatiei din America de Sud, care a devenit mult mai atenta la diferentele de pret.

Citeste si:

“Incepem sa ne orientam tot mai mult pe pietele aflate in dezvoltare, dar in care clientii sunt foarte sensibili la preturi”, a declarat Hugo Barra pentru Reuters.

La evenimentul de lansare a intrarii Xiaomi pe piata din Brazilia, compania chineza a lansat modelul Redmi 2 de telefon inteligent, care va fi la vanzare pentru circa 160 de dolari, pret fara contract.

Optand pentru Brazilia ca prima piata de productie pentru linia de telefoane inteligente pe care o detine, Xiaomi face astfel un pas important pentru pietele emergente, pe o piata dominata clar in momentul de fata de catre gigantii Apple (SUA) ori Samsung (Coreea de Sud).