Profitul operational al Samsung Electronics a scazut cu 4% in trimestrul al doilea, la 6.900 miliarde de woni (6,1 miliarde dolari), ratand estimarile analistilor, in conditiile in care noile smartphone-uri Galaxy S6 nu au reusit sa castige suficienti clienti ai telefonului iPhone 6 al Apple, relateaza Mediafax.

Rezultatele sub asteptari ale Samsung Electronics au fost determinate si de concurenta venita din partea telefoanelor ieftine fabricate in China, relateaza Bloomberg.

Compania a realizat vanzari de 48.000 de miliarde de woni (42 miliarde dolari) in trimestrul incheiat in iunie, sub estimarile analistilor, de 53.000 de miliarde de woni (46,9 miliarde dolari).

Vanzarile de smartphone-uri S6 au fost afectate de problemele de productie care au limitat livrarile, iar din acest motiv profitul companiei a depins mai mult de vanzarile diviziei producatoare de cipuri.

"Vanzarile de telefoane S6 au fost sub asteptarile pietei partial din cauza performantelor mai bune pe piata ale aparatelor iPhone, combinate cu constrangerile de productie", a declarat Greg Roh, analist la HMC Investment Securities in Seul.

Samsung Electronics nu a publicat date privind profitul net, rezultatele auditate fiind asteptate in cursul acestei luni.

Analistii estimeaza sa profitul operational al diviziei de telefoane mobile a scazut cu circa 28%, la 3.200 miliarde de woni (2,8 miliarde dolari), la vanzari de 28.700 miliarde de woni (25,4 miliarde dolari).

Profitul diviziei producatoare de semiconductori, care livreaza cipuri Apple si altor producatori de telefoane, a atins in trimestrul al doilea circa 3.200 miliarde de woni (2,8 miliarde dolari), la vanzari de 11.200 miliarde woni (9,9 miliarde dolari), potrivit analistilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri