In martie, CGS anunta ca are in plan sa angajeze in prima parte a anului in jur de 500 de persoane.

CGS cauta 500 de angajati in Bucuresti, Brasov, Sibiu si Targu Jiu

CGS cauta 500 de angajati in Bucuresti, Brasov, Sibiu si Targu Jiu

“Anul acesta avem in plan sa extindem cateva proiecte in toate cele patru sedii curente in care ne desfasuram activitatea. In ceea ce priveste posturile disponibile, acestea ar fi pe zona de customer care, unde cautam vorbitori de limba engleza, franceza, germana, italiana, spaniola si maghiara”, a precizat Sterescu pentru wall-street.ro.

Majoritatea angajatilor CGS Romania lucreaza pe posturi de customer care, customer suport, IT helpdesk, account receivable sau de reprezentant relatii cu clienti. Aproape 70% dintre ei vorbesc cel putin o limba straina la un nivel avansat, compania oferind servicii in 18 limbi straine. De asemenea, 90% dintre angajat sunt studenti sau au absolvit o institutie de invatamant superior.

Angajatii care stiu limbi straine si IT, greu de gasit

„In prezent, sunt foarte greu de gasit candidatii care pe langa cunoasterea unei limbi straine au si alte cunostinte, precum ar fi cele de IT si vanzari”, mai spune managerul CGS Romania.

Anul trecut compania s-a extins cu al patrulea centru in Romania, pentru biroul din Targu-Jiu filiala americanilor recrutand peste 100 de persoane.

CGS are 1.400 de salariati la Bucuresti (2006), peste 1.000 in Brasov (sediu deschis in 2008), in jur de 500 la Sibiu (centru infiintat in 2011) si aproximativ 100 la Targu-Jiu (centru deschis anul trecut).

Citeste si:

Sterescu a declarat ca una dintre tendintele actuale in ceea ce priveste salariile este presiunea mare pe limbile germana si franceza.

"In momentul de fata se cauta foarte multi vorbitori de limba franceza si germana ceea ce face ca cerintele celor care vorbesc cele doua limbi straine sa fie mai mari, de aici si presiunile in ceea ce priveste oferta salariala", explica Sterescu.

Anul trecut compania a avut o cifra de afaceri de 31 de milioane de euro si un profit net de 6,3 milioane de euro, conform Ministerului de Finante.

„Unul dintre factorii care a influentat aceste cifre a fost deschiderea sediului CGS Romania de la Targu-Jiu. De asemenea, numarul clientilor a crescut, de unde si aceasta cifra de afaceri. Directiile noastre strategice de dezvoltare prevad dezvoltarea portofoliului de clienti europeni, in special in Europa Centrala si de Vest, unde consideram ca exista un foarte bun potential de care competentele noastre pot profita", spune directorul general al furnizorului de servicii.

Clientii din Europa Centrala si de Vest aduc profit

Vladimir Sterescu nu a oferit detalii despre numele clientilor companiei, insa cei care apeleaza cel mai des la servicii de outsourcing sunt jucatori din domeniul telecomunicatiilor, IT, domeniul bancar, asigurari si retail.

„Provocarea pentru noi este sa ne mentinem ritmul de recrutare in pas cu business-ul nou pe care il aducem in tara. Pe de alta parte, cautam sa atragem cat mai multi clienti din Europa Centrala si de Vest, unde este un mediu profitabil pentru CGS Romania.

Americanii de la Computer Generated Solutions au intrat pe piata locala in 2006 dupa ce au comparat EasyCall, companie fondata in 2002 de catre Vladimir Sterescu, Sorin Cristescu si Gheorghe Rusu.

CGS este o companie infiintata in 1984 in New York care furnizeaza solutii tehnologice de afaceri, comert electronic, consultanta, servicii de mesagerie, dezvoltare de aplicatii software si servicii de training pentru clienti din America de Nord, Europa, Asia, Orientul Mijlociu si Africa.

Domeniul serviciilor de outsourcing este printre cele mai active in ceea ce priveste recrutarea de oameni. Printre principalii jucatori se numara Genpact, Accenture, Wipro Technologies, Computer Generated Solutions (CGS), Telepormance Romania, Webhelp, Blue Point, Competence Call Center sau Stefanini.