Intr-un an, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu aproape 10%. La finalul lunii iunie 2015, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru peste jumatate de milion de romani, comparativ cu aceeasi perioada din 2014, conform companiei.

Compania a inregistrat o crestere anuala de aproximativ 6% a numarului de abonamente (RGUs), adaugand aproape 109.000 noi abonamente. UPC si-a marit totodata baza cu peste 34.000 de clienti, reprezentand o crestere de aproximativ 3% fata de trimestrul doi din 2014 si 1,2% fata de primul trimestru din 2015. La 30 iunie 2015, UPC avea 1.192.400 clienti.

Internetul de la UPC a inregistrat cea mai semnificativa evolutie anuala, de 13,3% in trimestrul doi din 2015, ceea ce ridica la aproximativ 461.000 numarul abonamentelor Fiber Power. Totodata, UPC a extins aria de acoperire pentru internetul sau de mare viteza, in prezent Fiber Power 500 Mbps fiind disponibil in 25 de localitati.

Citeste si:

La finalul trimestrului doi, UPC inregistrase o crestere anuala de 10,4% a abonamentelor de televiziune digitala. UPC isi continua cresterea si prin adaugarea de noi clienti de telefonie, avand o crestere de 7,5% a numarului abonamentelor fata de acelasi trimestru al anului trecut.

Veniturile nete ale UPC Romania au crescut in trimestrul doi, excluzand fluctuatiile de curs valutar, care afecteaza negativ veniturile in dolari: in lei, cresterea anuala a veniturilor UPC a fost de 10,8% in trimestrul doi, fata de perioada similara a anului trecut.

Principalii concurenti ai UPC sunt Telekom, RCS&RDS, precum si Orange si Vodafone.