Compania are 500 de angajati in centrul din Bucuresti, deschis in 2007, si 150 la Brasov, filiala care a fost infiintata in vara anului trecut.

„Am deschis ce de-a doua locatie din Romania in iunie 2014, la Brasov, si planuim sa ne extindem in continuare pe aceasta piata", spune Georgescu.

Anul acesta compania vrea sa creasca numarul de salariati cu 20% fata de 2014. Anul trecut, compania avea un numar mediu de 308 angajati, potrivit Ministerului de Finante.

100 de oameni noi in Brasov

„Ne propunam ca pana la finalul anului 2015 sa recrutam 270 de persoane pentru cele doua locatii din Romania. In prezent, compania cauta vorbitori de franceza, germana, engleza, spaniola si italiana. Din totalul persoanelor care vor fi recrutate in acest an, 100 de oameni vor fi angajati la sediul din Brasov, care a fost inaugurat in luna iunie a anului 2014”, spune Georgescu.

„In acest moment, avem dificultati in a gasi suficienti angajati vorbitori de limba franceza pentru a acoperi cererea mare existenta in cadrul proiectelor actuale care se desfasoara in aceasta limba. Cererea pentru vorbitori de limbi straine este intr-o crestere constanta in zona de outsourcing”, adauga Cristina Georgescu.

De asemenea, compania are in vedere consolidarea echipelor de project leaders si agent coaches.

Cele mai active perioade in domeniul serviciilor de outsourcing sunt aprilie si septembrie.

Citeste si:

"In ceea ce priveste piata in ansamblu, am observat in continuare o concentrare puternica pe jucatorii mari in piata, insa va exista cu siguranta potential suficient pentru businessurile de nisa care isi identifica un USP (unique selling proposition) adecvat. In prezent, asistam la o schimbare de paradigma in industrie: clientii vor decide ce fel de customer service vor primi, si nu compania", explica managerul.

Clienti din telecom sau comert electronic

Printre clientii CCC la nivel international se numara companii din domenii precum telecomunicatii, eCommerce si turism, printre acestia numarandu-se Ryanair.

"Pe piata din Romania, in 2014 ne-am adaugat in portofoliu doi clienti noi, din industriile de telecomunicatii si aviatie, pentru care oferim suport in limbile engleza, spaniola si franceza" spune Cristina Georgescu.

Una dintre principalele provocari in aceasta industrie este faptul numarul de canale de comunicare folosite de clienti a crescut si, astfel, este nevoie de mai multe aptitudini din partea angajatilor.

„Ei trebuie sa aiba expertiza atat in chat, cat si in social media sau community management pentru ca trebuie sa reuseasca sa raspunda nevoilor clientilor prin intermediul mai multor canale de comunicare", a mai spus reprezentantul companiei.

CCC este o companie care ofera servicii de call center in opt tari, prin 14 locatii. In Romania este prezenta din 2007, iar principalii competitori sunt Computer Generated Solutions, Wipro, WNS, Accenture sau Genpact.