Cererea a fost depusa marti.

[UPDATE - ora 16:01] Domo a reactionat printr-un scurt comunicat de presa in care, in ciuda a ceea ce a aparut pe site-ul Tribunalului Bucuresti, subliniaza ca: "Domo SRL, compania care opereaza brandul Domo, cele 75 de magazine si domeniul domo.ro, nu are nicio problema cu furnizorii sau clientii si orice referire la brand-ul Domo, in contextul solicitarii insolventei de catre Samsung, este eronat si nu are sustinere legala".

[STIREA INITIALA CONTINUA]

Potrivit datelor Registrului Comertului, Domo Retail este controlata de Avarike Limited (Cipru) - 99,99% si Eugen Petrov (cetatean austriac, nascut in Bulgaria). In octombrie 2014, Petrov a preluat compania in urma unui proces de management buyout.

Domo Retail este unul dintre cei mai importanti jucatori din retailul specializat in electronice, electrocasnice si IT&C din Romania, detinand o retea nationala formata din peste 90 de magazine, precum si platforma de retail online www.domo.ro. Principalii concurenti ai Domo sunt Altex si Flanco.

In 2013, afacerile companiei au atins 584,1 milioane de lei, de la 552,4 milioane de lei in urma cu un an, iar pierderile au scazut de la 50,2 milioane de lei la 42,3 milioane de lei. Pentru 2014, Domo nu si-a depus datele la Ministerul Finantelor.

Citeste si:

Domo a trecut prin mari probleme din cauza crizei, retailerul electro-IT trecand prin mai multe vanzari si schimbari de management succedate la perioade scurte de timp. La conducerea companiei a fost, pentru cateva luni, si Dragos Dinu, actualul CEO al Tiriac Holding.

"La un moment dat, credeam ca sunt la camera ascunsa, am discutat cu trei actionari diferiti in patru ani", spunea Dragos Dinu in aprilie 2013 despre discutiile pe care le-a avut de-a lungul anilor pentru preluarea functiei de CEO.

Dragos Dinu, despre preluarea functiei de CEO al Domo: Credeam ca sunt la camera ascunsa, am discutat cu 3 actionari diferiti in 4 ani

Dragos Dinu, despre preluarea functiei de CEO al Domo: Credeam ca...

Din noiembrie 2013, compania este condusa de KIm Koellner, un manager din Coreea de Sud, aceeasi tara de proveninta ca cea a brandului Samsung. In mai 2014 Koellner afirma ca in aproximativ un an Domo va obtine circa 50% din piata de retail electro-IT, iar veniturile pe 2014 vor fi mai mari cu 35% fata de 2013. In urma cu doi ani, vanzarile Domo au fost de circa 584,1 mil. lei, insa compania nu si-a prezentat datele financiare pe 2014.

"Estimam ca vom creste cu un minim de 35%, ca venituri, anul acesta, pana la 175 de milioane de euro si aceste date sunt sustinute de evolutia din lunile inceputului de an. Vanzarile pe metru patrat au crescut cu 23% si cu 16% pe angajat. O sa creasca atat offline-ul, cat si online-ul dar si exporturile, pe fondul unei evolutii a intregii piete de electroIT de circa 5-6% anul acesta", spunea Koellner anul trecut intr-un interviu pentru Wall-Street.ro.

Primele informatii despre acest subiect au fost publicate initial de site-ul Economica.net.