Retailerii care urmaresc sa capitalizeze de pe urma curentului Internet of Things vor investi pana in 2020 circa 2,5 miliarde de dolari in hardware si sisteme IT, suma reprezentand o crestere de patru ori fata de estimarea de 670 de milioane de dolari care ar urma sa fie investiti anul acesta.

Investitiile includ Bluetooth Beacons si RFID (radio frequency ID) tags. Cu alte cuvinte, clientii magazinelor vor primi notificari de la beacons direct pe telefoane – se intampla si in Romania, vezi iBeacon de la AFI Mall.

RFID va ajuta la tracking-ul clientilor in timp real, va reduce costurile cu locurile de munca si va permite retailerilor sa modifice preturile in timp real, scrie Firstpost.com.

„Retaileri precum Zara si Target deja incep sa profite de pe urma noilor tehnologi”, noteaza Steffen Sorell, autorul studiului realizat de Juniper Research.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri