Pe cele patru scene special amenajate (Main Stage, Digital & E-commerce Stage, Business Software si Developer Stage), peste 120 de speakeri locali si internationali vor sustine 92 de sesiuni, in care vor aborda cele mai noi tendinte, provocari si oportunitati pentru fiecare domeniu in parte. Cum suna treaba asta pentru tine?

Astfel, pe Developers Stage, vor urca reprezentanti ai Red Hat, Yammer, Research Gate, Ethereum si SAP si se va desfasura si o demonstratie live de hacking cu unii dintre cei mai cunoscuti „hackeri etici” din Marea Britanie. Pe Business Software Stage, lideri cu experienta de peste 20 de ani in industrie vor prezenta cele mai noi si eficiente strategii de IT si securitate, intr-o lume a aplicatiilor, iar pe Digital Marketing Stage urca, intre altii, Lukas Maixner, cofondatorul Socialbakers, Anthony Quigley, fondatorul Digital Marketing Institute, dar si Paddy Moogan, unul dintre cei mai apreciati specialisti SEO din Marea Britanie.

Main Stage-ul este rezervat unora dintre cei mai influenti oameni din domeniul digital din Europa, in prezent, intre cele mai cunoscute nume regasindu-se Andy Chen, fostul CEO al Tidal, unul dintre cele mai promitatoare business-uri digitale ale momentului, achizitionat in acest an de rapperul american Jay Z, cu 56 milioane de dolari, Jeremy Abbett, Creative Evangelist la Google, votat intre cei mai influenti 100 de tineri din industria digitala europeana, dar si Javier Martinez, VP of Business Development la Libelium, un must-watch business pe segmentul Internet of Things.

De ce nu trebuie sa ratezi IMWorld 2015?

Pentru ca, pe parcursul celor doua zile, aici va fi cea mai mare concentratie pe metrul patrat de specialisti in solutii digitale, mobile si de software, locali si straini, cu care vei avea ocazia sa intri in contact si sa comunici. In acelasi timp, aici vor fi prezenti lideri ai industriei digitale din Romania cu care vei putea face networking si cu care vei avea oportunitatea de a lega relatii si de a incheia parteneriate. Si tot aici vor fi prezentate cele mai noi solutii de cloud, ERP, secutitate cibernetica, CRM, E-Commerce & Retail, plati electronice, Hosting & Internet si nu numai.

Iar discutiile fata in fata vor fi foarte simplu de initiat prin intermendiul MyCONNECTOR, o aplicatie care permite discutii la nivel one-to-one intre toti participantii evenimentului. Astfel, cei prezenti pot intra in contact unii cu ceilalti si pot stabili intalniri cu profesionisti din zona lor de interes, cu reprezentantii companiilor prezente sau chiar cu speakerii evenimentului.

Un alt motiv pentru care nu trebuie sa ratezi IMWorld in acest an este faptul ca aici ai posibilitatea de a testa cele mai noi si in voga gadgeturi.

Tot aici vor avea loc, in premiera, lansari de produse printre care mentionam un smartphone al celor de la Allview.

In zilele de 7 si 8 octombrie, cele mai importante publicatii de specialitate din Romania (anul aceata, IMWorld are peste 30 de parteneri media) vor acoperi evenimentul si vor oferi vizibilitate speakerilor si lansarilor de gadgeturi de pe parcursul celor doua zile.

In cadrul IMWorld 2015 vor fi amenajate si doua working-space-uri, in care participantii se pot relaxa sau pot avea intalniri informale de afaceri cu potentiali parteneri. Astfel, Flanco si ASUS vin cu TheZENZone, “un birou in afara biroului”, dotat cu laptopuri si internet, iar Regus propune un spatiu amenajat cu obiecte de mobilier futurist, unde vizitatorii pot lucra, pot face networking sau se pot relaxa la o cafea, intr-un mediu prietenos.

Pentru al patrulea an consecutiv, partenerul principal al evenimentului este Telekom Romania, un brand care sustine inovatia, un ingredient esential intr-o lume guvernata de viteza. "Telekom e prezent acolo unde se construieste viitorul tehnologic. Solutiile de tip smart lightening, smart parking, managed wi-fi si telemedicina cu care vine anul acesta la IMWorld arata ca nu mai avem de asteptat ca noul val al perpetuei revolutii tehnologice sa prinda contur”, a declarat reprezentantul general Telekom Romania.

Accesul la IMWorld 2015 se face pe baza de inregistrare prealabila, iar biletele pot fi cumparate online, accesand www.imworld.ro. Exista trei tipuri de bilete, fiecare avand asociat un pachet de beneficii: Digital Architect, Marketer Master Pass si Developers Master Pass, precum si discounturi pentru grupuri.