PepsiCo, una dintre cele mai importante companii de pe piata racoritoarelor si a produselor alimentare, lanseaza o linie de smartphone-uri cu Android in China, in urmatoarele luni, potrivit unui comunicat al companiei, scrie abcnews.go.

Compania americana iese din zona bauturilor racoritoare si se aventureaza pe piata telefoanelor mobile, lansandu-si propria linie de smarthphone-uri si accesorii mobile. Primul smartphone, denumit P1, va fi lansat pe 20 octombrie, in China, potrivit site-ului Mobipicker, primul care a relatat despre smartphone-ul Pepsi. Ulterior, informatiile au fost confirmate de un reprezentant al companiei: „Suntem incantati sa impartim cu voi vestea ca Pepsi lucreaza cu un partener licentiat pentru a lansa o linie de telefoane mobile si accesorii pe piata din China, in lunile urmatoare”.

Costul unui P1 va fi de 205 dolari, un pret atragator pentru cei care isi doresc un smartphone, dar nu isi permit unul de la Apple sau Samsung. P1 va avea un dispay de 5,5 inch, o rezolutie de 1080p si o memorie de 16 GB. De asemenea, telefonul va avea doua camere, de 13 si 5 megapixeli.

P1 nu este creat de PepsiCo. Compania a legat un parteneriat cu un producator de telefonie mobila al carui nume nu este cunoscut pana in momentul de fata. PepsiCo nu intentioneaza sa se lanseze in industrie, adevarul motiv din spatele acestei lansari fiind atragerea cat mai multor clienti: „ Pepsi a fost dintotdeauna in pas cu tendintele culturii, iar tehnologiile din prezent sunt un pilon esential in interactiunea cu consumatorii”, a declarat un reprezenant al companiei.

P1 se va alatura altor smartphone-uri de marca, precum cele ale companiilor Facebook, Amazon, cu al sau Amazon Fire sau Motorola ROKR, cunoscut sub denumirea de telefonul iTunes, smartphone-uri care s-au chinuit sa aiba succes pe o piata suprasaturata a telefoanelor mobile.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri