Recrutarile vor incepe in aceasta luna, fiind cautati candidati pentru pozitia de Service Desk Analyst, pentru limbile germana si maghiara. Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat este o cerinta obligatorie pentru toti candidatii. Pentru sectiunea de limba germana vor fi recrutati 50 de angajati, iar pentru maghiara se vor face angajari in functie de nevoile companiei.

Dintre angajatii care vor fi recrutati in noul centru, 80% vor avea un nivel de experienta junior, iar 20% senior. Pe langa salarii atractive, angajatii vor primi beneficii extrasalariale precum: bonuri de masa, decontarea abonamentului la transportul local/public si abonamente medicale la clinica privata.

„Le vom oferi angajatilor din Targu Mures posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o companie multinationala, axata pe performanta si valori legate de performanta. Acestia vor avea oportunitatea de a fi expusi la mediul international de lucru din cadrul Stefanini”, a declarat Andreea-Dana Stanescu, service delivery senior director, Stefanini Romania.

Citeste si:

Noul centru va furniza servicii pentru companii multinationale, care au nevoie de suport tehnic in mai multe limbi straine. Clientii care vor fi deserviti de noul centru vin din diverse domenii, precum: productie, servicii financiare si de management sau automotive.

Stefanini este in proces de finalizare a procesului de alegere a sediului din Targu Mures in care va functiona noul centru de suport. Cladirea va fi una adaptata la specificul Stefanini, fiind vizat unul din spatiile de business care ofera acces usor la mijloacele de transport in comun si corespunde cu cerintele tehnice si de calitate specifice unei companii multinationale. Sediul va avea o suprafata de cateva sute de metri patrati si va dispune, pe langa spatiul de lucru, de zona pentru luat masa, sali pentru sedinte si sali adaptate pentru activitatile de pregatire profesionala.