Tim Cook, CEO-ul companiei Apple, a participat, luni seara, la WSJDLive 2015, o conferinta organizata de The Wall Street Journal, unde a facut o serie de dezvaluiri importante, informeaza wsj.com, citat de Mediafax.

Potrivit unui articol aparut pe blogul oficial al publicatiei The Wall Street Journal, Tim Cook a abordat multe teme, luni seara, de la automobile la criptarea datelor si pana la drepturile omului. Prezentam mai jos cinci dintre cele mai importante anunturi facute de Tim Cook in cadrul acelui eveniment:

1. Cate persoane folosesc Apple Music - Tim Cook a evitat cu iscusinta intrebarile despre Apple Watch, preferand sa vorbeasca despre planurile Apple de a lansa o televiziune si un model de automobil electric. Insa a precizat si o cifra: 15 milioane. Este vorba despre numarul de persoane care folosesc Apple Music. Din acea cifra, 6,5 milioane de persoane sunt abonati platitori. Cifrele sugereaza ca aproape 60% dintre persoanele care s-au inscris initial pe acest serviciu de streaming muzical au decis sa plateasca un abonament dupa incheierea perioadei de testare gratuita a serviciului.

2. Noul Apple TV este o piatra de temelie - Noul post Apple TV va fi lansat in octombrie. Tim Cook spune ca noul streaming-box va fi "o piatra de temelie" care va schimba fundamental experienta privitului la televizor, iar zilele "plimbatului" printre canale s-au cam incheiat. Comentariile sale sugereaza ca vor urma si alte anunturi din partea Apple. "Prima arma tocmai a tras primul foc", a spus Tim Cook.

3. O schimbare se va produce la nivelul automobilelor - Gerard Baker, editor la The Wall Street Journal, nu a fost deloc subtil atunci cand a dirijat conversatia spre automobile. "Vrei sa poti sa bei mai mult?", a intrebat, in gluma, Tim Cook. CEO-ul Apple nu a spus insa daca Apple va construi un automobil electric, dar a fost foarte franc in legatura cu ceea ce se va intampla cu industria auto: "o schimbare majora". Software-ul este tot mai important, a spus Tim Cook. "Pe strazi, vedeti cum automobilele care se conduc autonom sunt tot mai numeroase", a adaugat el.

4. Confidentialitatea nu este un compromis - Apple afirma ca aduna cat mai putine date despre clientii sai. (In schimb, concurenti precum Google rafineaza experientele clientilor in functie de datele pe care le colecteaza). Tim Cook spune cu fermitate ca intarirea confidentialitatii nu va degrada experientele clientilor Apple. "Nimeni nu ar trebui sa fie obligat sa opteze pentru confidentialitate sau pentru securitate. Ar trebui pur si simplu sa fim suficient de destepti pentru a le asigura pe amandoua", a declarat Tim Cook. Aceasta declaratie a condus la o discutie intensa purtata de CEO-ul companiei Apple cu editorul Gerard Baker despre confidentialitate si securitatea nationala. "Nu trebuie sa presupuneti ca o «iesire de serviciu» este singura cale pentru a obtine securitate", a adaugat Tim Cook.

5. Drepturile omului, o responsabilitate a corporatiilor - Tim Cook si Gerard Baker au rezervat o parte din timpul alocat acestui interviu pentru a vorbi despre chestiunea drepturilor omului. "Fiecare generatie intampina dificultati in a-i trata pe ceilalti oameni cu un minimum de respect. Este atat de bizar", a spus Tim Cook. El a mai spus ca exista multe chestiuni asupra carora Apple poate sa se concentreze, precum mediul inconjurator si educatia. Gerard Baker a dorit sa afle, de asemenea, daca managerii de la Apple sunt ingrijorati, intrucat pozitia companiei in privinta drepturilor omului ar putea sa ii indeparteze pe clienti. "Nu. Guvernul nu lucreaza la fel de bine ca noi. Atunci cand se ajunge intr-un impas, afacerile au mai multa responsabilitate", a spus Tim Cook.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri