UPC are 1.192.400 de clienti.

Tranzactia a fost incheiata saptamana aceasta, dupa cum au declarat oficialii UPC pentru wall-street.ro.

Focus pe tranzactii

Achizitia retelei detinuta de compania Novasat face parte din strategia UPC Romania de extindere a retelei de comunicatii pe piata locala intr-un ritm accelerat. Aceasta strategie se concentreaza atat pe crestere organica si extindere de retea, cat si pe achizitii. Astfel, in primul semestru al anului 2015, UPC a adaugat in portofoliu aproximativ 21.000 de servicii de televiziune si internet prin preluarea retelelor Tita & Company si Green Zone din localitãtile Mizil si Urlati, judetul Prahova si retelelor Olcab si Century Net din judetul Suceava.

Buget de 35 de milioane de euro, inclusiv pentru achizitii

“Ne concentram atentia pe extinderea ariei de acoperire a serviciilor noastre atat prin crestere organica si extindere de retea, cat si prin achizitii de mici operatori. Liberty Global are incredere in piata din Romania si potentialul sau de crestere, iar achizitionarea retelei Novasat vine sa sustina acest angajament. La jumatatea acestui an numarul de gospodarii din Romania acoperite de reteaua UPC este de 2,5 milioane, o crestere cu aproape 25% fata de aceeasi periaoda din 2010. Vom continua achizitiile si investitiile in infrastructura, pentru extinderea zonei de acoperire a retelei noastre – in 2015 am planificat peste 35 milioane de euro. Reteaua noastra este solida si capabila sa sustina tehnologii de ultima ora pentru ca ne dorim sa oferim tuturor clientilor acces la internet de mare viteza si calitate digitala superioara”, declara Robert Redeleanu (foto), CEO al UPC Romania.

UPC Romania deruleaza activitatile de transfer operational, reconstructie si modernizare intr-un ritm accelerat a retelelor recent achizitionate. Compania a creat o echipa dedicate astfel incat clientii retelelor achizitionate sa aiba acces la servicii digitale 3Play.

UPC Romania, una dintre cele mai mari companii de telecomunicatii de pe piata locala, ofera servicii de televiziune (digitala, prin satelit si analogica), Internet in banda larga si telefonie in aproximativ 300 de localitati. aCompania a avut anul trecut o cifra de afaceri de 492 milioane de lei si pierderi de 207 milioane de lei, conform Ministerului de Finante. De asemenea, operatorul raporta un numar mediu de 1.451 de angajati.