Valentin Popoviciu, vicepresedinte RCS&RDS: De ce preturile nu sunt corelate cu puterea de cumparare a romanilor?

Robert Redeleanu, CEO UPC: Cum facem ca zona de customer experience sa nu fie doar ceva pe hartie? Eu, personal, sunt multumit ca avem un timp mult mai scurt decat industria cand este vorba de o depanare, un timp mult sub media industriei cand vorbim de instalarea unui serviciu nou, dar gradul de satisfactie cu serviciile noastre nu este cel mai mare.

Jean Francois Fallacher, CEO Orange: Cum facem sa avem mai multa transparenta in industrie pe viitor?

Citeste si:

Ravinder Takkar, CEO Vodafone: Sunt foarte pozitiv, am vazut ca romanii sunt foarte avansati din punct de vedere tehnologic si folosesc serviciile intr-un mod foarte efficient. Intrebarea mea este cum ne asiguram ca oferim serviciile si calitatea serviciilor pe care si le doresc.

Ovidiu Ghiman, director executiv comercial segmentul business Telekom: Cum facem sa obtinem mai multa valoare (n.red profit) din serviciile noi pe care le lansam?

Intrebarile au fost adresate in cadrul evenimentului ZF Digital.

Sursa foto: Andrada Mihailescu