Parteneriatul, activ din luna noiembrie, vizeaza intreaga gama de produse TP-Link, de la routere, la adaptoare powerline, switch-uri, camere IP, print servere, modemuri ADSL si accesorii si va acoperi toate canalele de distributie – arat retail (B2C), companii (B2B) si ISP.

„Ne propunem ca prin acordul cu ABC Data sa ne consolidam pozitia de lider pe segmentul produselor destinate consumatorilor finali si sa imbunatatim prezenta pe zona echipamentelor de retea adresate intreprinderilor mici si mijlocii si SoHo (Small Office Home Office)”, a declarat Hermes Song (foto mai jos), directorul general al TP-Link Romania.

ABC Data detine peste 36.000 de produse in portofoliu, de la aproximativ 400 de branduri, de la computere, telefoane, produse de retelistica, gaming, foto&video si software, la electronice, electrocasnice, accesorii si consumabile. Compania pune la dispozitia clientilor sai platforma business-to-business Interlink, 90% dintre comenzile generate pe cele opt piete in care este prezenta fiind realizate pe acest website B2B.

„Parteneriatul cu TP-Link ne ajuta sa ne extindem portofoliul si pe zona produselor de retelistica”, a declarat Sergiu Lujanschi (foto mai jos), directorul general al ABC Data.

Citeste si:

TP-Link a incheiat anul 2014 cu afaceri de circa 12,5 milioane de euro la nivel local, in timp ce distribuitorul ABC Data a incheiat anul trecut cu un rulaj de peste 16 milioane de euro si pierderi de circa 500.000 de euro.

Distribuitorul polonez ABC Data, care a investit in Scop Computers, a reintrat pe piata din Romania la inceputul anului 2014, prin deschiderea unei noi filiale, avand de aceasta data planuri mari la nivel local.

ABC Data a mai avut operatiuni pe piata locala, in 2010 achizitionand 51% din actiunile companiei de distributie Scop.

"Vrem sa facem din Romania un hub regional. Ne propunem ca pana la finalul acestui an sa deschidem si un depozit si in Capitala, momentan suntem in discutii pentru studiul de fezabilitate. (...) Piata locala de distributie are un potential foarte ridicat. Vrem sa ne dezvoltam in regiune, iar Romania este locul ideal Ne-am propus ca in primul an de prezenta in Romania sa obtinem o cota de piata cuprinsa intre 2 – 5%, ceea ce ne va plasa in topul primilor 15 distribuitori”, a declarat Sergiu Lujanschi, director general ABC Data Romania, la conferinta de presa in care compania isi anunta redeschiderea operatiunilor la nivel local.

Principalii concurenti ai ABC Data la nivel local sunt NOD (Network One Distribution), Elko-Tech sau SKIN Media, iar piata echipamentelor de retelistica este impartita in momentul de fata intre TP-Link, D-Link, ASUS si Linksys.