Noua unitate va fi deschisa oficial pe 26 noiembrie, la ora 08:00, in incinta Timisoara Shopping City, viitorul mall deschis de NEPI. Locatia acopera o zona importanta in partea de sud a orasului.

Magazinul are o suprafata de vanzare de 2.000 de metri patrati si reprezinta o investitie de 2 milioane de euro, oferind clientilor o zona special amenajata pentru testarea produselor si un numar de 30 de specialisti, pregatiti sa raspunda solicitarilor si sa ofere consiliere profesionala. Cumparatorii au acces la o gama variata, de peste 18.000 de produse.

Extinderea prin magazine brick-and-mortar vine in sustinerea pozitionarii omnichannel, prin care Media Galaxy isi propune sa ofere o experienta completa, online si offline.

Citeste si:

„Magazinul traditional ramane stalpul de incredere pentru clienti, universul real spre care se indreapta pentru experienta cumpararii in sine. E important insa ca aceasta experienta sa fie completata in mod firesc de posibilitati de achizitie online. De aceea, investim in continuare in deschiderea de noi magazine brick-and-mortar de dimeniuni mari, unde clientii au parte de consiliere din partea specialistilor si pot testa produsele dorite, dar acordam, in acelasi timp, o atentie la fel de mare zonei online. Abordarea noastra este <omnichannel>, pentru a raspunde in mod relevant nevoilor consumatorului modern. ”, spune Dan Ostahie, CEO Media Galaxy.

In cei 10 ani de prezenta pe piata, Media Galaxy a investit peste 25 milioane de euro in cele 18 magazine si platforma de vanzari online. Doar in 2015 au fost investiti peste 3,5 milioane de euro in deschiderea unui nou showroom in Mega Mall Bucuresti, reamenajarea magazinului din centrul comercial Felicia Iasi, dezvoltarea unui nou concept al magazinului din complexul Tom din Constanta si inaugurarea celui de-al doilea magazin din Timisoara. Pentru anul 2016, retailerul planuieste sa continue investitiile prin deschiderea de noi showroom-uri inovatoare sau reamenajarea unor spatii deja existente.