Cele doua contracte ridica numarul brandurilor din portofoliul Depanero la 26 si vor spori volumul de reparatii cu peste 500 de produse in fiecare luna, depasind 30.000 de echipamente.

“Prezenta noilor branduri in portofoliul Depanero este in acord cu planurile de extindere a numarului de parteneri si urmeaza, totodata, strategia companiei de a deveni jucatorul numarul unu in piata de service si reparatii electronice, electrocasnice si IT din sud-estul Europei”, spune Adrian Antohi, director general Depanero, mentionand ca planul de extindere a numarului de parteneri vizeaza adaugarea a inca 7 noi branduri in portofoliu in urmatorul an.

Introducerea de noi branduri in portofoliu determina si cresterea numarului de angajati. De la inceputul anului si pana in noiembrie, numarul angajatilor Depanero a crescut cu peste 25%.

Citeste si:

“Peste 60 de angajati s-au alaturat echipei Depanero de la inceputul anului si pana in prezent, numarul de salariati ajungand la 300. Avem in plan cresterea echipei cu 20 – 30 de angajati in urmatoarea jumatate de an, o data cu intrarea noilor branduri in portofoliu”, mai spune Adrian Antohi.

Recent, Depanero a anuntat si schimbari la nivelul echipei de management, trei noi membri alaturandu-se companiei in departamente cheie, precum Customer Experience, Comercial si Resurse Umane.