“Daca un neamt are 1.000 de euro pentru achizitia unui televizor si se reduce la 850 de euro, el il va cumpara tot pe acela si se va bucura de reducere, in timp ce romanii vor cumpara de toti banii. Este un comportament pe care il intalnim in special in tarile latine”, a declarat Armaselu in cadrul emisiunii Wall-Street 360.

Romanii aloca in jur de 6% din bugetul familiei pentru achizitia de electronice si electrocasnice. Pe de alta parte, romanii isi schimba masina de spalat o data la 7-8 ani, iar televizorul la 6-7 ani.

Piata locala de televizoare este estimata la circa un milion de exemplare anul acesta, in crestere cu circa 10% fata de anul trecut. Pretul mediu al unui televizor este de 1.300-1.350 de lei

“Incercam sa acoperim toate segmentele de consumatori si de preturi, dar sa fim in zona superioara de pret din fiecare categorie. Romanii cauta produse dupa zicala<< Suntem prea saraci ca sa luam lucruri ieftine>>. Si nu este vorba de a arata ca suntem mai bogati, ci pur si simpu pentru ca diferentele de pret dintre produsele sprijinite de un brand si un produs generic s-au atentuat. Calculul este facut nu doar privitor la pretul de achizitie, ci si in privinta duratei de utilizare a unui produs, a fiabilitatii lui. Brandul conteaza inca foarte mult, pare un contra-curent , dar nu este. Sunt multe produse generice precum zahar, faina, apa si, totusi cand cumparam ceva, cautam un anumit brand”, spune Armaselu.